رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد؛

توزیع ۶۵۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند شهرستان سوادکوه شمالی

«بریمانی ورندی» از توزیع ۶۵۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ - 18September 2024

توزیع ۶۵۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند شهرستان سوادکوه شمالیبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «حسین بریمانی ورندی» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه شمالی امروز در رزمایش توزیع ۶۵۰ بسته لوازم التحریر در قالب رزمایش «پویش همکلاسی مهربان و مشق همدلی» که در سوادکوه شمالی برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که امسال نیز در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با سراسر کشور شاهد برگزاری جشن عاطفه‌ها با همکاری سپاه پاسداران، بسیج دانش آموزی، مراکز نیکوکاری، آموزش و پرورش و کمیته امداد هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از۳۹۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی قرار دارند، افزود: هر ساله در آستانه سال تحصیلی جدید بسته‌های تحصیلی و بسته‌های فرهنگی تهیه و در اختیار این دانش آموزان قرار می‌گیرد.

این مسئول از نیکوکاران خواست همچون سال‌های گذشته این نهاد را در بحث تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند یاری کنند تا بتوانیم به همت آنها و با محوریت کمیته امداد و پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها کمک‌های مردمی را جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی در پایان به روش‌های مشارکت در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نوعدوست شهرستان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۴۰۰ کد دستوری #۰۱۱۱۳* ۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را جهت خرید لوازم التحریر و توزیع بین دانش آموزان نیازمند پرداخت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار