مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

اجرای بیش از ۷ هزار برنامه در خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

سردار مرادحاجتی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مجموعاً بیش از ۷ هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، نظامی و مردم محور در سراسر استان خوزستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۹۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹ - 18September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، نشست خبری ویژه تشریح برنامه‌های استانی هفته دفاع مقدس امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در صداوسیمای خوزستان برگزار شد.

وی در این نشست با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و تقارن هفته‌ وحدت و دفاع مقدس اظهار داشت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی مقتدرانه هشت سال دفاع مقدس هستیم که مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و ایثارگران است.

این مسئول ادامه داد: خوزستان پایتخت دفاع مقدس و سرزمینی جاودانه است که شهدای گرانقدری در این سرزمین آسمانی شدند.  

اجرای بیش از ۷ هزار برنامه در خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

سردار مرادحاجتی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس مجموعاً بیش از ۷ هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، نظامی و مردم محور در سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های متنوعی در استان برنامه‌ریزی شده که از جمله آنها نشست بیش از ۵۰ فرمانده ارشد نظامی استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان، رژه نیرو‌های مسلح در روز ۳۱ شهریور، همایش تجلیل از پیشکسوتان سال‌های حماسه و ایثار و نواخته شدن زنگ مقاومت است.  

اجرای بیش از ۷ هزار برنامه در خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

وی با اشاره به این که یکی از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی است بیان داشت: بر اساس برنامه در طول سال جاری از یک میلیون ایثارگر دفاع مقدس تجلیل می‌شود که از این تعداد ۳۵ هزار ایثارگر از استان خوزستان است که در این هفته از ۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می‌شود.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از رونمایی ۱۲۰ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس خبر داد و عنوان کرد: اعزام و سخنرانی بیش از ۲۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس در مدارس دخترانه اهواز، تجلیل از خبرنگاران و رسانه های فعال حوزه دفاع مقدس در استان، پخش برنامه عصرماندگار از شبکه خوزستان، همایش تجلیل از اسوه‌های مقاومت، تقدیر از ورزشکاران از جمله «صادق بیت سیاح»، تجلیل از روحانیون، متخصصان و پزشکان ایثارگر از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان است.  

اجرای بیش از ۷ هزار برنامه در خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: راه‌اندازی گردشگری جنگ و بازدید دختران دانش آموز از قرارگاه کربلا و رختشورخانه اهواز در دوران دفاع مقدس در قالب تور گردشگری نور، برگزاری عصر خاطره و شعر دفاع مقدس، همایش ۱۲۰ استاد درس دفاع مقدس، از دیگر برنامه هفته دفاع مقدس است.

در پایان این نشست از پوستر برنامه‌های شاخص استان خوزستان در هفته دفاع مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار