تاکید یمن بر همبستگی با لبنان و پاسخ نظامی به تل‌آویو

در پی انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت، نیرو‌های مسلح یمن ضمن اعلام همبستگی با مردم و مقاومت لبنان، بر پاسخ نظامی یمن به رژیم صهیونیستی تاکید ورزیدند.
کد خبر: ۶۹۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ - 18September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از یمن نیوز، در پی انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت، نیرو‌های مسلح یمن عنوان کردند که همبستگی آنها با مقاومت اسلامی در لبنان در مواجهه با حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی فراتر از موضع سیاسی خواهد بود.

تاکید یمن بر همبستگی با لبنان و پاسخ نظامی به تل‌آویو

این مطلب در بیانیه‌ای از سوی سرتیپ «عبدالله بن عامر» معاون وزارت دفاع در دولت نجات ملی یمن، اعلام شد.

بن عامر در پستی در پلتفرم «ایکس» نوشت: «این جنایت، حق مشروع و مناسب برای پاسخگویی را به مقاومت دلیرانه لبنان اعطا می‌کند، چرا که همدردی گسترده‌ای از سوی ملت‌های عربی و اسلامی وجود دارد، و حتی در بسیاری از کشور‌ها دیگر؛ هرچند این کشور‌ها صریحاً موضع خود را اعلام نکرده‌اند، اما واکنش‌های رسمی هم قابل مشاهده است.»

وی افزود: «همه مطمئن هستند که این مقاومت از امکانات بسیاری برخوردار است و تصمیم نهایی با آنهاست و همه از هر اقدامی که اتخاذ کنند، حمایت خواهند کرد».

او همچنین تاکید کرد که «همبستگی یمن با لبنان و مقاومت دلیرانه آن، تنها به موضع سیاسی محدود نخواهد شد.»

عصر دیروز شماری از دستگاه‌های پیچر در لبنان منفجر شد که طبق آمار اعلام شده از سوی وزیر بهداشت لبنان ۱۱ نفر در این عملیات تروریستی شهید و بیش از ۳ هزار نفر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار