مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

دفاع مقدس تجلی وحدت ملی بود

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: حضور مردم از هر قومیت و مذهبی در دفاع از تمامیت ارضی ایران در دوران دفاع مقدس یکی از نمونه‌های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران بود.
کد خبر: ۶۹۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱ - 18September 2024

دفاع مقدس تجلی وحدت ملی بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، همزمان با هفته وحدت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در منزل شهید «عبدالاحد تیموری باخرزی» از شهدای اهل سنت دفاع مقدس با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در تقدیر از خانواده شهید اهل سنت مشهد با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص)، از اتحاد و همبستگی شیعه و اهل سنت به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که شاهد نقش‌آفرینی تمام جامعه هدف شامل شیعه، سنی، ارمنی، مسیحی و دیگر مذاهب در راستای حفظ دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا نماد صبر، ایستادگی و مقاومت هستند. آنها با تقدیم عزیزان خود در دفاع از انقلاب اسلامی به الگویی برای آحاد جامعه تبدیل شدند؛ بر همین اساس دیدار با خانواده معظم شهدا توفیق الهی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا فرزندان خود را در دوران دفاع مقدس به میدان مبارزه با دشمنان اعزام کردند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد. حضور مردم از هر قومیت و مذهبی در دفاع از تمامیت ارضی ایران در دوران دفاع مقدس یکی از نمونه‌های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران بود.

«عبدالاحد تیموری باخرزی» دوم آبان ۱۳۲۵ در شهرستان تایباد دیده به جهان گشود. سال ۱۳۵۶ ازدواج کرد و صاحب چهار پسر و یک دختر شد. به‌عنوان درجه‌دار ارتش در جبهه حضور یافت و سرانجام دوم فروردین ۱۳۶۵ در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در مزار مولانای زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها