سرپرست پشتیبانی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

شماره گذاری و نصب پلاک ادوات نظامی در موزه دفاع مقدس خوزستان

چگنی گفت: این شماره گذاری و نصب پلاک باعث صیانت بیشتر و بهتر از آثار و ادواتی است که روزی ما را مقابل دشمنان تا دندان مسلح یاری کردند و امروزه باید با جانمایی درست به معرض نمایش برای نسل امروز قرار گیرند.
کد خبر: ۶۹۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰ - 18September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «سعید چگنی» سرپرست پشتیبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای اداری دفاع مقدس اهواز از پلاک گذاری بیش از هزار و 200 قطعه سلاح، مهمات و ادوات جنگی باقیمانده از دوران دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار داشت: بنا به تدبیر سردار مرادحاجتی نسبت به پلاک گذاری ادوات موجود در محوطه موزه دفاع مقدس استان اقدام کردیم.

شماره گذاری و نصب پلاک ادوات نظامی در موزه دفاع مقدس خوزستان

وی افزود: این شماره گذاری و نصب پلاک باعث صیانت بیشتر و بهتر از آثار و ادواتی است که روزی ما را مقابل دشمنان تا دندان مسلح یاری کردند و امروزه باید با جانمایی درست به معرض نمایش برای نسل امروز قرار گیرند.

چگنی گفت: این ادوات ارزشمند که جزئی از محتوای فیزیکی و واقعی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان هستند برای نسل امروز ناشناخته‌اند و ما وظیفه داریم به بهترین شکل ممکن در حفظ و نگهداری آن‌ها کوشش کنیم تا دانش آموزان ما در اردوهای محتلف بتوانند با این ابزار دوران جنگ تحمیلی آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار