معاون فرهنگی سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری رویداد ملی «در راه فتح قله‌ایم»

«توکل» از برگزاری رویداد ملی و سراسری «در راه فتح قله‌ایم» هم‌زمان با آغاز هفته وحدت خبر داد‌.
کد خبر: ۶۹۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ - 18September 2024

برگزاری رویداد ملی «در راه فتح قله‌ایم»به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سپهر توکل» معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد ملی و سراسری «در راه فتح قله‌ایم» هم‌زمان با آغاز هفته وحدت خبر داد و اظهار داشت: حماسه وحدت و هشت بهشت از موضوعات این رویداد ملی است.

وی با بیان اینکه رویداد فرهنگی هم‌زمان با آغاز هفته وحدت به صورت ملی و سراسری برگزار خواهد شد، افزود: همه بسیجیان و اقشار مردم استان می‌توانند نسبت به اجرای برنامه‌ها در هفته وحدت و دفاع مقدس اقدام و یا این برنامه‌هایی که به منظور بزرگداشت این دو رویداد در سطح پایگاه‌ها، مساجد، واحدهای دانش‌آموزی و اقشار بسیج برگزار می‌شود شرکت کنند.

این مسئول تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر یا فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای با کیفیت را در گروه در راه فتح قله‌ایم در پیام رسان ایتا در دو گروه برادر و خواهر با نام خود و ذکر نام شهرستان، حوزه و پایگاه ارسال کنند.

توکل بیان داشت: این رویداد در سراسر استان کرمانشاه با رمز «لبیک یا خامنه‌ای» آغاز و با اجرای این رویداد به استقبال اولین کنگره ۹ هزار و ۸۰۰ شهید والامقام استان کرمانشاه در تاریخ بیستم مهر می‌رویم.

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: مهلت ارسال آثار این رویداد از ۲۴ شهریور شروع و تا هشتم مهرماه سال‌ جاری ادامه دارد.

وی متذکر شد: با انتخاب آثار برتر جوایز ویژه‌ای توسط سازمان بسیج به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار