بازدید مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی از بیمارستان روانپزشکی نیایش

مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی پس از بازدید بیمارستان روانپزشکی نیایش در جریان مشکلات جانبازان این بیمارستان و بانوان جانباز قطع نخاع بستری در مرکز هاجر قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۹۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰ - 18September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی به مناسبت ولادت با سعادت پیامبراکرم (ص) و ولادت امام صادق (ع) پس از بازدید از بیمارستان روانپزشکی نیایش که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، در جریان مشکلات جانبازان این بیمارستان قرار گرفتند.

بازدید مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی از بیمارستان روانپزشکی نیایش

رضا رحیمی نسب، سرپرست مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی در این بازدید در جریان مشکلات این جانبازان قرار گرفت و گفت: مهندس اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر حل مشکلات جانبازان این بیمارستان تاکید ویژه دارند.

علی نظری، رئیس بیمارستان روانپزشکی نیایش در نشستی که برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خدماتی این بیمارستان به جانبازان پرداخت و گفت: خدمات ارائه شده به بیماران ۱۰۰ درصد رایگان است.

مشاورین وزرا در دستگاه‌های اجرایی همچنین در دیدار با بانوان جانباز قطع نخاع بستری در مرکز هاجر در مجاورت بیمارستان نیایش، در جریان مشکلات این جانبازان معزز نیز قرار گرفتند.

مرکز هاجر که در دوره قبل مدیریت مهندس اوحدی در بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهره برداری رسید به طور خاص از بانوان جانباز قطع نخاع نگهداری می‌کند و در مجاورت بیمارستان نیایش قرار دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار