برگزاری بزرگترین اردوی جهادی سلامت استان البرز با حضور ۸۰ پزشک

بزرگترین اردوی جهادی سلامت استان البرز با حضور ۸۰ پزشک متخصص، عمومی و مشاوران سلامت برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳ - 18September 2024

بزرگترین اردوی جهادی سلامت استان البرز با حضور ۸۰ پزشک برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، بزرگترین اردوی جهادی سلامت استان البرز با حضور ۸۰ پزشک متخصص و عمومی در منطقه آق تپه مهر شهر کرج برگزار شد.

در این اردوی جهادی که به همت گروه جهادی امام رضا (ع) ناحیه امام هادی (ع) سپاه استان البرز در حال اجرا است، پزشکان جهادگر ضمن ویزیت، معاینه و درمان رایگان بیماران کم برخوردار، نسبت به تامین داروی آنها نیز اقدام کردند.

همچنین در این اردوی جهادی که با حضور پزشکان متخصص در زمینه‌های چشم پزشکی، قلب و عروق، مغز و اعصاب، ارتوپد، کلیه و مجاری اداری، گوش و حلق و بینی، روانشناس، مامایی، کودکان، تغذیه و... برگزار شد؛ بیمارانی که به تداوم درمان و خدمات آزمایشگاهی و پایشی بیشتر نیاز داشتند به صورت رایگان به مراکز درمانی و آزمایشگاهی معتبر معرفی شدند.

سرهنگ پاسدار «محمد فلاحتکار» رییس سازمان بسیج سازندگی استان البرز و سرهنگ پاسدار علی شعبانی فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) صبح امروز ضمن بازدید از این اردوی جهادی سلامت روند درمان بیماران کم برخوردار را مورد بررسی قرار دادند و طی دیدار با پزشکان و پرستاران جهادگر حاضر در این اردوی جهادی از خدمات ارزشمند آنها در خدمت به مردم تقدیر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار