رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش: شهدا و جانبازان افتخار ملت هستند

امیر سرتیپ دوم امیدی گفت: شهدا و جانبازان افتخار ملت هستند و مدال افتخار سربازی آقا امام زمان (عج) را بر گردن خود دارند.
کد خبر: ۶۹۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰ - 18September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «حسین امیدی» رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در جمع شرکت‌کنندگان مسابقات ورزشی جانبازان ارتش که به همت مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا و در مناسبت‌های سیاسی مختلف حرفی برای گفتن دارد، به برکت خون شهدا، رشادت‌ها، دلیرمردی‌ها و مردانگی ایثارگران و جانبازان است.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش: شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار ملت هستند

امیر سرتیپ دوم امیدی با بیان اینکه در طول تاریخ جنگ‌های زیادی اتفاق افتاده و نتیجه این نوع جنگ‌ها موجب از دست دادن خاک برخی از کشور‌ها شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران شاهد تجاوز بی‌رحمانه رژیم بعثی عراق به خاک مقدس ما بود که این جنگ، هشت سال به طول انجامید؛ اما با غیرت و ازخودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران، وجبی از خاک ایران اسلامی به دست بیگانگان نیافتاد تا امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش خاطرنشان کرد: شهدا و جانبازان افتخار ملت هستند و مدال افتخار سربازی آقا امام زمان (عج) را بر گردن خود دارند.

در پایان این مراسم به نفرات برتر مدال و لوح یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/ 381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار