مدیر گروه حقوقی «گام آخر»:

دوره «نکته و تست» ویژه آزمون کانون وکلا در مازندران برگزار می‌شود

«نعمتی قرا» گفت: در راستای ارتقای دانشِ فارغ‌التحصیلان حقوق، دوره نکته و تست ویژه آزمون کانون وکلا پاییز ۱۴۰۳ با حضور اساتید مطرح آزمونی کشور در ساری برگزار می‌شود.  
کد خبر: ۶۹۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸ - 18September 2024

دوره «نکته و تست» ویژه آزمون کانون وکلا در مازندران برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «رجب نعمتی قرا» مدیر گروه حقوقی «گام آخر» امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کلیه داوطلبان از سراسر کشور می‌توانند در این دوره شرکت کنند، اظهار کرد: این دغدغه همیشه برای فارغ‌التحصیلان حقوق وجود دارد که در چه زمینه‌ای مشغول به فعالیت شوند و این مساله موجب شد در راستای به ثمر رسیدن این خواسته تحصیلکردگان حقوق، اقدام به راه‌اندازی دوره‌های آموزشی جهت شرکت در آزمون‌های وکالت، قضاوت و سردفتری کنیم.

وی افزود: در گذشته توانستیم با بکارگیری اساتید مجرب کشوری گام مهمی را در راستای ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان حقوق برداریم.

نعمتی قرا ادامه داد: در این راستا درنظر داریم دوره نکته و تست ویژه آزمون کانون وکلا را چهار لغایت ۱۵ مهرماه امسال برگزار کنیم.

مدیر گروه حقوقی «گام آخر» با اشاره به اینکه این دوره ۱۲ روزه بوده و بصورت حضوری برگزار خواهد شد، از امکان تقسیط شهریه برای داوطلبان خبر داد و گفت: درصدد برگزاری دوره آنلاین هم هستیم.

نعمتی قرا یادآور شد: دوره مذکور برای تمام دروس با نکات مهم هر درس همراه با حل تست با حضور اساتید کشوری و برجسته مازندرانی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن واقع در اتوبان ساری - قائم‌شهر برگزار می‌شود. همچنین محل اقامت شرکت‌کنندگان در آزمون، هتل چهار ستاره نوید در فاصله ۲۰۰ متری محل آموزش است.

وی مدرسین این دوره را «کریمی منفرد»، «بهزاد ستاری»، «مجتبی زهره‌وند»، «مرتضی گودرزی»، «مظاهر نامداری»، «سعید سمیع‌پور»، «محمد ایمانی»، «علی پیردهی» و دکتر صالح غفاری اعلام کرد.

نعمتی قرا اضافه کرد: در دوره نکته و تست، دروس مدنی، آیین دادرسی مدنی، جزا، آئین دادرسی کیفری، متون فقه و حقوق اساسی و حقوق تجارت و فقه تدریس خواهد شد.

مدیر گروه حقوقی گام آخر با اعلام اینکه سایت موسسه به آدرس https://chatrevekalat.com آماده پذیرش متقاضیان است، ادامه داد: داوطلبان همچنین می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۰۰۲۷۳۲۰۲۰ نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های تقویتی آزمون وکالت اقدام کنند.

نعمتی قرا با اشاره به اینکه کیفیت اساتید در راستای قبولی شرکت‌کنندگان تعیین‌کننده بوده و به این مهم توجه ویژه‌ای داریم، گفت: یکی از معضلات فارغ‌التحصیلان حقوق این است که نمی‌دانند باید به کجا مراجعه کنند و در این راستا مشاوره رایگان ارائه می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با شرکت در این دوره، حتی داوطلبینی که تا امروز فرصت مطالعه نداشتند، با توجه به توانمندی اساتید می‌توانند حداقل به مرز آمادگی ۵۰ درصد برسند.

نعمتی قرا توضیح داد: به عنوان مثال، یکی از اساتید دوره خاطر نشان کرد که با تدریس فقط یک روز از درس مربوطه که بصورت نکته‌گویی و تحلیل حل تست است، داوطلب می‌تواند از ۲۰ سوال مطرح شده آن درس، حداقل به ۱۰ سوال یعنی ۵۰ درصد سوالات جواب دهد و این مساله برای داوطلبی است که هیچ مطالعه‌ای نداشت است.

مدیر گروه حقوقی «گام آخر» گفت: درنظر داریم دوره‌های وکیل حرفه‌ای (آئین وکالت در دعاوی بانکی)، دوره جامع مهارت‌افزایی، حضور در دادگاه و لایحه‌نویسی کیفری را نیز برگزار کنیم.

نعمتی قرا با اشاره به اینکه این دوره با همکاری دانشگاه راهیان نوین دانش ساری و موسسه چتر دانش برگزار می‌شود، یادآور شد: آزمون کانون وکلا، ۱۷ آبان‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تخفیف ویژه‌ای درنظر گرفتیم.

مدیر گروه حقوقی گام آخر در پایان با بیان اینکه هر شب بصورت زنده در اینستاگرام با اساتید مدعو در رابطه با اهمیت آزمون، نحوه مطالعه همان درس و چگونگی پاسخ به سوالات آزمون بحث و تبادل‌نظر صورت می‌گیرد، به علاقمندان پیشنهاد داد در این برنامه به آدرس https://www.instagram.com/chatredaneshghaemshahr شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار