در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد:

جلسه کار گروه فضای مجازی در کرمان

جلسه کارگروه فضای مجازی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴ - 18September 2024

جلسه کار گروه فضای مجازی در کرمان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس جلسه ای با عنوان فعالیت های فضای مجازی در اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با حضور مدیر کل حفظ آثار استان کرمان و مدیران و پیشکسوتان این حوزه برگزار شد.

 سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان در ابتدای این جلسه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یادآوری رشادت ها و قهرمانی های ملت شریف ایران در هشت سال دفاع از مرز و بوم و ابراز تاسف از جنگ یکساله نوار غزه بار دگر برائت و بیزاری خود را از دشمنان نظیر آمریکا و اسرائیل اعلام  می کنیم.

در ادامه این جلسه  «امیر رضا خواب بینا» مدیر فضای مجازی این اداره کل از فعالیت های فضای مجازی این اداره کل اظهار داشت: مجموعه های مختلفی از تاریخ سازی مردان و زنان دفاع مقدس آماده شده است، که به زودی در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه ما در زمینه فضای مجازی شاهد فعالیت های بسیار زیاد و قابل توجهی در چندماه گذشته بوده ایم که خود قابل تقدیر می باشد.

«ابوذر حسینی‌نسب» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: مردم می بایست در فضای مجازی همانطوری که فعالیت های دیگری در موضوعات مختلف انجام می‌دهند در زمینه دفاع مقدس نیز فعالیت داشته باشند و این امر جز با اتحاد و همفکری مسئولان و فعالان فضای مجازی میسر نمی‌شود.

 وی ضمن اشاره به جوان بودن اعضای این حوزه اظهار داشت:خوشبختانه این اعضا دغدغه مندند و این موضوع سبب شده است با دقت بیشتری کار را دنبال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار