پیام تبریک هفته دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

دفاع مقدس قله رفیع و نقطه اوج رشادت ها و ایثارگری های ملت ایران اسلامی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس با صدور پیامی هفته دفاع مقدس قله رفیع و نقطه اوج رشادت، ایثار، عشق، شور و شعور و تبلور زیباترین صفات انسان متعالی ایران اسلامی در کره خاکی دانست.
کد خبر: ۶۹۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵ - 18September 2024

دفاع مقدس قله رفیع و نقطه اوج رشادت ها و ایثارگری های ملت ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، دفاع مقدس،اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس با صدور پیامی هفته دفاع مقدس قله رفیع و نقطه اوج رشادت، ایثار، عشق، شور و شعور و تبلور زیباترین صفات انسان متعالی ایران اسلامی در کره خاکی دانست.

در این پیام آمده است:

دفاع مقدس قله رفیع و نقطه اوج رشادت، ایثار، عشق، شور و شعور و تبلور زیباترین صفات انسان متعالی در کره خاکی بود که این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرارگیرد.

هشت‌سال دفاع‌مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

امروز به برکت خون شهیدان انقلاب و ایثارگری رزمندگان، دفاع از منافع ایران اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی رقم خورده و  فرزندان برومند ایران در هر نقطه از دنیا که منافع نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاب کند پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در می آورند و بحمدالله ره آورد این  اقتدار، شکست هیمنه پوشالی نظام سلطه طلب بوده  است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس و گرامی داشت یاد وخاطره شهدای والامقام جنگ تحمیلی، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بخصوص 15هزار شهید والامقام استان فارس مفتخر است که در راستای حفظ آثار و نشر ارزش های دوران باشکوه دفاع مقدس مصمم تر و باصلابت تر از گذشته در سایه حضرت ولیعصر(عج) و در راستای رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا تلاش نماید.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار