انتصاب سرپرست قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد

«کورش قنبری مرداسی»، با حکم دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به عنوان سرپرست قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۶۹۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱ - 18September 2024
به گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «داود گودرزی» دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، طی حکمی سرپرست این قرارگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد را منصوب کرد،
 
سرپرست قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
 
 در این حکم آمده است:
 
جناب آقای «کورش قنبری مرداسی» 
 
نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده به موجب این حکم به عنوان سرپرست قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.
 
امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا جهاد و جهاد در راه خدا، رهنمود‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بتوانید با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات مادی و معنوی، برنامه‌ها و وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید و در جهت پویایی و سالم سازی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثری بردارید.
 
بدیهی است رویکرد کار جمعی، مشارکت پذیری، جبهه سازی، سازماندهی علاقمندان و نخبگان و زمینه سازی برای حضور و نقش آفرینی اقشار مختلف مردم در این جهاد مقدس از اولویت‌های قرارگاه می‌باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار