یادگار دفاع مقدس در یادواره شهدای روستای مومن‌آباد مطرح کرد؛

تقویت روحیه جهادی در کشور یک هدف مقدس است

حسین خسروی گفت: ما باید همانند بزرگان و علمای دینی امتحان پس دهیم، امروز تقویت روحیه جهادی و تحمل مشکلات کنونی در راستای اقتدار و صلابت کشور یک هدف مقدس و متعالی است.
کد خبر: ۶۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ - 04February 2016

تقویت روحیه جهادی در کشور یک هدف مقدس است

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، به مناسبت ایامالله دهه فجر بیست و هشتمین یادواره 21 شهید روستای مؤمن آباد تربتجام برگزار شد. این مراسم که در مسجد چهارده معصوم(ع) و با حضور امامان جمعه شهرهای تربتجام و نصرآباد، مسئولان محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، حسین خسروی از یادگاران دفاع مقدس و از هادیان سیاسی با تبریک ایامالله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس گفت: تکریم و پاسداشت خانواده شهدا؛ به دیدار و برگزاری یادوارهها ختم نشود، ما باید دِینِ خودمان را به قشر مجاهد و ایثارگر ادا کنیم.

خسروی خاطرنشان کرد: به لطف خدا در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک افتخار دیگر نصیب خانواده شهدا شد و به برکت خون شهیدان سربازان آمریکایی در جزیره فارسی بازداشت شدند و اسارت مفتضحانه آنان به دست پاسداران جوان همچون برگ زرینی از حماسه و تداوم خط امام و انقلاب در کتاب تاریخ سراسر فراز و نشیب این مملکت خواهد درخشید.

یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: از۱۴۵۰سالی که از عمر اسلام میگذرد عده زیادی همانند پیامبر خاتم(ص)،ائمه اطهار(ع)،علمای دینی در رأس آنها امام (ره) و رهبری، خانواده شهدا و ایثارگران…استخوان در گلو و خار در چشم، هم خون دادهاند و هم خوندلها خوردهاند تا جهان اسلام به عزت و جایگاه حقیقی خود برسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به وظیفه ملت و دولت در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت و تأکید کرد: ما هم باید همانند بزرگان و علمای دینی امتحان پس دهیم، امروز تقویت روحیه جهادی و تحمل مشکلات کنونی در راستای اقتدار و صلابت کشور یک هدف مقدس و متعالی است.

خسروی اظهار داشت: در شرایط کنونی دو وظیفه بزرگ و سرنوشتساز در راستای پیشرفت ایران اسلامی بر عهده مردم است که یکی شرکت حداکثری در راهپیمایی۲۲بهمن و دیگری حضور باشکوه در انتخابات هفتم اسفندماه همراه با بصیرت، روشنگری، تبیین شاخصهای کاندیدای اصلح  و تطبیق حال فعلی نامزدها با معیارهای رهبر معظم انقلاب است.

وی ضمن یادآوری فتنههای گذشته و لزوم هوشیاری،آگاهی و بصیرت گفت: حمله به شورای نگهبان و مطرح کردن مسئله شورای رهبری نشان دنیاطلبی است و اگر ما انتخاب درست نداشته باشیم برخی اشخاص فتنهگریها و منافع شخصی و گروهی خود را درخبرنگان و مجلس آینده دنبال میکنند.

پخش کلیپ، قرائت شعر در رثای شهیدان، مداحی، برپایی نمایشگاه استکبارستیزی و دفاع مقدس از دیگر برنامههای فرهنگی این یادواره بود.

و در خاتمه حاضرین با عطرافشانی و گلباران مزار شهدا ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، امام راحل داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار