تبدیل وسایل ارتباطی به سلاح کشتار جمعی با هم‌دستی آمریکا

مردم جهان امروز شاهد این رویداد اهریمنی هستند که رژیم صهیونیستی وسایل ارتباطی و الکترونیکی را به سلاح‌هایی علیه بشریت تبدیل کرده است.
کد خبر: ۶۹۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱ - 19September 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: عملیات تروریستی و سایبری روز‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه شبکه ارتباطی حزب‌الله لبنان و ایجاد انفجار‌های بعضا قوی و مخرب در پیجرها، بیسیم‌ها، تلفن‌های همراه و حتی دستگاه‌های حضور غیاب موجب به شهادت رسیدن تعدادی و مجروح شدن هزاران نفر از مردم لبنان شده است. این انفجار‌ها که در مدت زمان نیم ساعت و به صورت همزمان انجام شده را می‌توان بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات تروریستی و خرابکارانه دسته جمعی محسوب کرد.

تبدیل وسایل ارتباط جمعی به سلاح کشتار جمعی با هم‌دستی آمریکا

اما این حمله سایبری تروریستی و خرابکارانه فقط متوجه نیرو‌های حزب‌الله لبنان نبود و در جریان این حملات شاهد وارد آمدن تلفات و خسارات فراوانی به مردم و غیرنظامیان و حتی کادر درمانی لبنان نیز بودیم. مردمی که بی‌خبر از همه جا به صورت ناگهانی با انفجار دستگاه‌های ارتباطی همراه خود روبرو شدند که متاسفانه در این میان تعداد زیادی دچار قطع عضو شده و نابینا شدند.

موضوع مهم در این میان نامشخص بودن دقیق ساز و کار این عملیات سایبری و خرابکاری صورت گرفته در شبکه ارتباطی لبنان به خصوص حزب‌الله لبنان است. ولی تا آنجایی که مشخص شده باطری‌های لیتیومی به کار رفته در دستگاه‌های پیجر، بیسیم‌ها و تلفن‌های همراه در اثر دریافت پیام و یا بوسیله امواج دریافتی به صورت ناگهانی داغ شده و منفجر شدند.

البته نکته‌ای که در این میان قابل توجه است اینکه خبرگزاری رویترز به نقل از منابع لبنانی عنوان کردند که دستگاه‌هایی که در روز‌های اخیر منفجر شدند در دسته جدیدترین پیجر‌ها بوده و در ماه‌های اخیر نیز وارد لبنان شده بودند. ضمن اینکه برخی منابع و افراد این سناریو را مطرح کردند که احتمال کار گذاشتن تراشه‌ای در این دستگاه‌ها وجود دارد که بوسیله امواج رادیویی فعال شدند.

این در حالی است که در دور دوم حملات سایبری رژیم صهیونیستی به شبکه ارتباطی لبنان و انفجار بیسیم‌ها و تلفن‌های همراه، لپتاپ‌ها و حتی دستگاه‌های حضور و غیاب نیز بودیم. موضوعی که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی جنگی جدید در عرصه‌ای تازه و کمتر شناخته شده را علیه حزب‌الله لبنان و محور مقاومت آغاز کرده است.

اما موضوع بسیار حساس و مشکوک در رابطه با انفجار‌های صورت گرفته در شبکه ارتباطی لبنان، همزمانی آن با انتشار اخباری مبنی بر گشت‌زنی مداوم و سوال برانگیز هواپیما‌های جاسوسی و هواپیما‌های مخصوص جنگ الکترونیک اسرائیلی و آمریکایی است. مسئله‌ای که نشان از همکاری‌های گسترده پیدا و پنهان امریکا با این رژیم اشغالگر و کودک‌کش دارد.

حال در این میان از موضوع بسیار مهمی که نباید غافل شویم تهدیدات رژیم صهیونیستی نه تنها علیه مردم لبنان و منطقه بلکه تهدید این رژیم اشغالگر و نامشروع علیه تمامی مردم دنیا است. زیرا رژیم صهیونیستی به وضوح و روشنی در ماجرای حملات سایبری به شبکه ارتباطی لبنان نشان داد که می‌تواند از حملات سایبری علیه مردم سراسر جهان استفاده کند.

در حقیقت مردم جهان امروز شاهد این رویداد و واقعه نگران‌کننده هستند که رژیم صهیونیستی وسایل ارتباطی و الکترونیکی را به سلاح‌هایی علیه بشریت تبدیل کرده است تا از طریق آن بتواند به اهداف شوم و ضدبشری خود دست پیدا کند.

در پایان باید گفت از آنجایی که آمریکا و حامیان غربی آن همواره و همیشه از رژیم صهیونیستی و اقدامات آن حمایت و پشتیباتی کرده و در ماجرای عملیات سایبری به شبکه ارتباطی حزب‌الله لبنان نیز پرواز هواپیما‌های جاسوسی و جنگ الکترونیک این کشور بر فراز لبنان مشاهده شده بی شک این عملیات و حمله تروریستی با همکاری، هماهنگی و چراغ سبز ایالات متحده و کاخ سفید انجام شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار