دیدار جمعی از مسئولین خراسان رضوی با خانواده سردار ایافت در مشهد+ تصاویر

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده پیشکسوت فقید دفاع مقدس و مقاومت سردار سید مجید ایافت دیدار کردند.
کد خبر: ۶۹۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱ - 19September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، همزمان با سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار «محمود کاوه» فرمانده لشکر ویژه شهدا و نقش موثر سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» در برگزاری مراسم بزرگداشت این فرمانده شهید در سال‌های پس از دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با حضور در منزل این پیشکسوت فقید دفاع مقدس و مقاومت با خانواده وی دیدار کردند.

سردار غیاثی در این دیدار اظهار داشت: سال‌های گذشته سردار ایافت برای برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید کاوه پیگیری جدی داشت.

وی افزود: با توجه به دغدغه‌ای که سردار ایافت نسبت به موضوعات مختلف داشت طی سه چهار سال گذشته ارتباط تنگاتنگی با ایشان داشتم. با محوریت این پیشکسوت دفاع مقدس تشکل‌های دفاع مقدس استان شکل گرفت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در ادامه با اشاره به اینکه تولید فیلم سینمایی که به زندگی سردار شهید محمود کاوه می‌پردازد در دستور کار است، تصریح کرد: امیدواریم این اثر بتواند به خوبی نقش فرماندهی همچون سردار ایافت را که در دوران دفاع مقدس سردار شهید کاوه را همراهی می‌کردند به تصویر بکشد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار در سخنانی ابراز داشت: سردار ایافت در عین مداوت و سختکوشی، در عرصه‌های مختلف حضوری جهادی داشتند که از خصوصیات بارز ایشان بود.

در این دیدار یکی از فرزندان سردار ایافت در سخنانی بر توصیه‌های این پیشکسوت دفاع مقدس مبنی بر تبعیت از ولایت و تداوم راه شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها