خطیب جمعه سروستان:

دفاع مقدس نمونه بارز رعایت تقوا و عمل به وظیفه در حساس‌ترین زمان است

حجت الاسلام «جاویدی» دفاع مقدس را نمونه بارز رعایت تقوا خواند و گفت: پیر و جوان در دفاع مقدس با عمل به وظیفه در زمانی که شرق و غرب دنیا قصد نابودی نوزاد انقلاب را داشتند با تبعیت از امام راحل بهترین‌ها را رقم زدند.
کد خبر: ۶۹۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶ - 20September 2024

دفاع مقدس نمونه بارز رعایت تقوا و عمل به وظیفه در حساس‌ترین زمان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «سعید جاویدی» امام جمعه سروستان در خطبه دوم نمازجمعه این هفته این شهرستان، دفاع مقدس را نمونه بارز رعایت تقوا خواند و اظهار داشت: پیر و جوان در دفاع مقدس با عمل به وظیفه در زمانی که شرق و غرب دنیا قصد نابودی نوزاد تازه متولد شده انقلاب را داشتند با تبعیت از امام راحل بهترین‌ها را رقم زدند.

خطیب جمعه سروستان گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم و این را باید بگوییم که انقلاب ما به حمدالله صادر شده آن هم با رشادت‌های امت حزب الله اما بعضی متاسفانه می‌گویند انقلاب نباید صادر شود اما ما این را در جواب می‌گوییم زیرا رویش انقلاب را در جبهه مقاومت می‌شود دید؛ لبنان در غرب آسیا بر آمریکا و متحدانش سخت گرفته و در برابر مستکبران ایستاده‌اند.

حجت الاسلام جاویدی گفت: با دیدن این اتفاقات می‌شود فهمید جبهه مقاومت جلوتر است یا رژیم کودککش اسرائیل و اینکه آیا انقلاب صادر شده است یا خیر؟

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد عملیات طوفان الاقصی گفت: این‌ها پاسخی به ذره ذره نفس بریدن مردم غزه و توهین به مقدسات آنها بود  و ورق برگشت  و در این عملیات با صبر و مقاومت و مظلومیت مردم غزه نقشه‌های دشمن لو رفت.

امام جمعه سروستان با بیان اینکه ما طاقت دیدن تصاویر ظلم رژیم کودککش اسرائیل را نداریم گفت: اما الان وضعیت سخت برای رژیم صهیونیستی است که حتی جوانان اروپایی و آمریکایی به آنها اعتراض می‌کنند و اعتراضات آنها را در تل آویو و دیگر جاها می‌بینیم.

وی افزود: اسرائیل قصد جنگ با ایران را داشت ولی ایران با حرکت دیپلماسی خود با این دسیسه مقابله کرد و با روش گام به گام با همراهی مردم لبنان پیش رفت.

امام جمعه سروستان گفت: از آن طرف یمن ضربه راهبردی به پیکر رژیم صهیونیستی زد  وعملیات وعده صادق و انتخاب یحیی سنوار وشلیک موشک‌های هایپرسونیک یمن آمریکا و اسرائیل را به زانو درآورده است  و این‌ها نشانه این است که کشتی اسرائیل به گل نشسته و با نفس مصنوعی آمریکا زنده است

وی در ادامه گفت: انفجار پیجرها کار پَستی بود که نسبت به مردم بی‌دفاع لبنان انجام گرفت و اکنون بدنه مردم لبنان با حزب الله همراه شده و انشالله منطقه در حال تحول برای زنده شدن هویت اسلام است.

حجت الاسلام جاویدی در پایان گفت: شهرستان ما سروستان دارای جوانانی است که در همه زمینه‌های ورزش و علمی خوش می‌درخشند افتخار کسب می‌کنند و در بحث علمی جوانان و دانش آموزان و دانشجویان حرف برای گفتن دارند ما از آنها تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار