مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:

«دفاع مقدس» روند افول و شکست استکبار جهانی را تسریع بخشید

«داوطلب» به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۹۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ - 20September 2024

«دفاع مقدس» روند افول و شکست استکبار جهانی را تسریع بخشیدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم
 
سلام و رحمت خدا بر ارواح طیبه شهدا خصوصاً شهیدان دفاع مقدس که با نثار خون خود، عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و خواری و ذلت را نصیب دشمنان این مرز و بوم کردند.

هشت سال دفاع مقدس نه تنها شکست جبهه متحد دشمنان انقلاب اسلامی را رقم زد بلکه آوردگاه مقاومت و ایستادگی شگفت‌انگیز ملت ایران با صدور حقیقی انقلاب اسلامی به فراسوی جغرافیای میهن عزیزمان، بستر‌ها و زمینه‌های شکل‌گیری جبهه مقاومت اسلامی در غرب آسیا و آغاز روند خفت‌بار افول و شکست استکبار جهانی را پدید آورد.

دفاع مقدس جلوه‌گاه پرشکوه‌ترین حماسه ایثارگری و قله بلند پایداری و غیرت ملتی با شرف در کتاب تاریخ مقاومت ایران اسلامی است که در تداوم انقلاب میلیونی و دوران ساز خود و در سایه اطاعت از ولی فقیه با جانفشانی و از خودگذشتگی برای ذره ذره خاک، ناموس و کیان دین، قطره قطره خون خویش را در طبق اخلاص نهادند.

هفته دفاع مقدس با شعار "در راه قله‌ایم" یادآور آن است که دلاوران رشید میدان‌های نبرد کربلای ایران، اطاعت پذیری از ولایت، جهاد، فداکاری و ایثار را از مکتب عاشورای حسینی به نیکی آموختند و با تأسی به آن شخصیت جاودانه بشریت، نام خود را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمودند.

فرا رسیدن چهل و چهارمین سال دفاع مقدس یادآور حماسه غرورآفرین ملت بزرگ ایران، جانفشانی و ایثار و اخلاص شهیدان، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آنان را گرامی داشته و به برکت خون بهای عزیزانمان و مقاومت خستگی ناپذیر این ملت همواره شامل حال نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و تا همیشه تاریخ درفش سه رنگ آن افراشته بماند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها