رئیس اتاق اصناف مشهد خبر داد؛

برگزاری جشنواره‌های فروش توسط اصناف مشهد در هفته دفاع مقدس

مخملی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس اصناف مختلف شهر مشهد جشنواره فروش کالا همراه با تخفیف‌های قابل توجه برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹ - 20September 2024

برگزاری جشنواره‌های فروش توسط اصناف مشهد در هفته دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «هادی مخملی» رئیس اتاق اصناف مشهد امروز در ششمین اجلاس عادی نمایندگان اتاق اصناف مشهد در سال جاری با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اصناف در همه مقاطع حساس همواره در خط مقدم قرار داشته و در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزاری به عموم مردم در راه اعتلای انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نبوده‌اند.

وی افزود: انتظار می‌رود اتحادیه‌های صنفی در هفته دفاع مقدس، نسبت به ارائه تسهیلات ویژه از جمله برگزاری جشنواره تخفیف‌های ویژه این هفته با تهیه و توزیع پوستر و یا بنرهای ویژه این ایام که نشان‌دهنده ماهیت اتحادیه است، نسبت به ارائه خدمات به همشهریان و زائران اقدام کنند.

رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به عدم صدور اخطار یا پلمب واحدهای صنفی دارای مجوز در طول برگزاری جشنواره فروش هفته دفاع مقدس خواستار حضور همه واحدهای صنفی در این طرح شد.

مخملی گفت: واحدهای صنفی در طول برگزاری جشنواره فروش نسبت به عرضه کالا و خدمات با کیفیت به همشهریان با تخفیف ویژه اقدام کنند و در راستای مشتری‌مداری، خاطرات خوبی را در هفته دفاع مقدس برای آن‌ها رقم بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار