فرمانده سپاه ناحیه فیروزه خبر داد؛

اجرای ۱۱۴ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فیروزه

سرهنگ رستمی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۱۱۴ عنوان برنامه با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و تکریم خانواده‌های شهدا و تجلیل ایثارگران دفاع مقدس در شهرستان فیروزه پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۶۹۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹ - 20September 2024

اجرای ۱۱۴ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فیروزهبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «علی رستمی» فرمانده سپاه ناحیه فیروزه و دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان فیروزه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با آغاز چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس ۱۱۴ عنوان برنامه با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همراه با تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در شهرستان فیروزه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس امسال با عنوان «در راه فتح قله‌ایم», تصریح کرد: هفته دفاع مقدس به سپاه وبسیج اختصاص ندارد و تمامی ارگان‌ها و نهادهای مردمی و دولتی شهرستان باید نسبت به گرامیداشت این هفته پرخیر و برکت تلاش کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزه خاطرنشان کرد: از  ۱۱۴ عنوان برنامه‌ پیش‌بینی شده به‌مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۴ عنوان برنامه شاخص و محوری است که شامل برگزاری یادواره شهدای سلامت، برگزاری یادواره شهدای شهر همت آباد، اجرای ویژه‌برنامه آبروی محله در سطح روستاها، دیدار با  خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و کمک‌های مومنانه است.

سرهنگ رستمی ادامه داد: برپایی نمایشگاه آثار دفاع مقدس، نمایشواره عملیات‌های دفاع مقدس، برگزاری اردوهای جهادی، اجرای برنامه‌های ورزشی نیز از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان فیروزه است.

وی در پایان از مردم شهیدپرور شهرستان فیروزه دعوت کرد تا همانند همیشه در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس حضور پرشور و فعال داشته باشند و هر پایگاه مقاومت بسیج نیز یک سنگر تبیین برای بیان رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های شهدا برای جوانان و نوجوانان باشد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار