پیام استاندار قم به مناسبت هفته دفاع مقدس:

رمز پیروزی ملت ما در دفاع مقدس ولایت پذیری و تفکر جهادی و انقلابی بود

«آقامیری» در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: رمز پیروزی ملت ما در دوران هشت سال جهاد، ایثار و مقاومت، ولایت پذیری و بهره‌مندی از روحیه و تفکر جهادی و انقلابی بود.
کد خبر: ۶۹۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳ - 20September 2024

رمز پیروزی ملت ما در دفاع مقدس ولایت پذیری و بودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سیدمحمد آقامیری» استاندار قم در پیامی، فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز حماسه دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام استاندار قم به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

هشت سال مقاومت دلیرانه ملت بزرگ ایران، ثابت کرد که عامل پیروزی در جنگ، نه نیرو و تجهیزات و امکانات پیشرفته نظامی، بلکه ایمان به خدا، ولایت پذیری و بهره‌مندی از روحیه و تفکر جهادی و انقلابی است.

ایثار، جان فشانی و سر تعظیم و تسلیم فرود نیاوردن در مقابل دشمن، درس‌های بزرگی است که دفاع عزت مندانه ملت ایران به جهانیان آموخت و امروز حفظ و پاسداشت این میراث ارزشمند و توجه دادن نسل جوان و آیندگان، به آثار، برکات و دستاورد‌های سترگ آن دوران شکوهمند و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های منبعث از فرهنگ غنی ایثار و شهادت بسیار مهم و ضروری است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن ایران اسلامی و ۶۰۹۰ شهید استان قم، فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد حماسه دفاع مقدس و تقارن آن با فرخنده ایام ربیع را به محضر فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان جهاد و شهادت، جانبازان عزیز، آزادگان سرافراز و خانواده‌های معزز شهداء و ایثارگران و تمامی حماسه آفرینان تبریک عرض می‌نمایم.

توفیقات روزافزون همگان را در مسیر ترویج و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس در پرتو آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه باری تعالی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها