فرمانده سپاه قم:

دفاع مقدس موجب عزتمندی و اقتدار ملت بزرگ ایران شد

سردار «موحد» در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس موجب عزتمندی، اقتدار و وحدت و همدلی بیش از پیش ملت بزرگ ایران اسلامی شد.
کد خبر: ۶۹۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹ - 21September 2024

دفاع مقدس موجب عزتمندی و اقتدار ملت بزرگ ایران شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در آستانه چهل و چهارمین سالروز حماسه دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد؛ متن کامل پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

دوران دفاع مقدّس را حقیقتاً بایستی گرامی شمرد، عزیز شمرد و پاسداری کرد، چون آن هشت سال -هشت سال دفاع مقدّس- تضمین‌کننده‌ی حیثیّت کشور و هویّت ملّت و امنیّت فعلی و عزّت ملّت ایران شد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

سی و یکم شهریور ماه، چهل و چهارمین سالگرد آغاز حماسه دفاع مقدس و یادآور عظمت و فداکاری ملت ایران در مقابل دشمنان است.

استکبار جهانی، با نگرانی از تبدیل نهال نوپای انقلاب اسلامی به درختی تناور، با تحریک فرد قدرت طلب و جنایتکاری، چون صدام برای حمله به ایران، و حمایت همه جانبه نظامی، تسلیحاتی، اطلاعاتی و سیاسی از او، به دنبال نابودی کامل جمهوری اسلامی بود.

 ولی ملت ایران در سایه اتحاد و ایمان به خدا و حسن ظن به وعده‌های الهی و تبعیت از رهبری‌های داهیانه حضرت امام رضوان الله تعالی علیه، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

اینک پس از گذشت چهل و چهار سال از آغاز جنگ تحمیلی، ملت ایران از گذرگاه‌های دشوار بسیاری عبور کرده و انقلاب اسلامی تبدیل به درختی تناور و مثمر شده است که «تُؤتی اُکُلَها کُلَّ حینٍ بِاِذنِ رَبِّها» و جبهه مقاومت جهانی علیه کفر و استبداد جهانی شکل گرفته است و ان شاءالله به زودی وعده نهایی محقق و با نابودی مستکبرین عالم، حکومت جهانی عدل الهی تشکیل خواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تبریک تقارن فرخنده میلاد موفور السرور نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق (ع) با آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشته و به جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا، ادای احترام می‌کنم.

در پایان از هم استانی‌های عزیز دعوت می‌کنم در برنامه‌ها و همایش‌های متعددی که به مناسبت این هفته تدارک دیده شده، به ویژه رژه نیرو‌های مسلح استان و نمایشگاه جذاب یاد یاران، حضور گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها