شیخ غازی: خون شهدای حادثه تروریستی انفجار پیجر‌ها پایمال نمی‌شود

رئیس تجمع علمای مسلمان لبنان با اشاره به اینکه زمان، مکان و کیفیت پاسخ به اقدام تروریستی صهیونیست‌ها را سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تعیین می‌کند، گفت: سید مقاومت اجازه نخواهد داد که خون شهدا و مجروحان انفجار پیجر‌ها پایمال شود.
کد خبر: ۶۹۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۵ - 21September 2024

شیخ غازی یوسف حنینه رئیس تجمع علمای مسلمان لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس در رابطه با پاسخ لبنانی‌ها به حادثه تروریستی انفجار دستگاه‌های پیجر که توسط صهیونیست‌ها صورت گرفته است، اظهار داشت: پاسخ لبنانی‌ها به این حادثه تروریستی حاصل شده است، چون بعد از این حادثه، لبنانی‌ها اعم از مسلمانان، مسیحی‌ها، دروزی‌ها، علوی‌ها، کاتولیک‌ها و ارتدکس‌ها حمایت خود را از مقاومت اسلامی اعلام کردند.

شیخ غازی: خون شهدای حادثه تروریستی انفجار پیجر‌ها پایمال نمی‌شود

شیخ غازی در ادامه با بیان اینکه فرزندان لبنانی از طوایف مختلف اعلام آمادگی کردند که حاضر هستند، اعضای بدن خود را برای معالجه مجروحان این حادثه تروریستی اهدا کنند. 

وی تداوم مقاومت در برابر تجاوز صهیونیست‌ها را پاسخ دیگر به حادثه تروریستی انفجار پیجر‌ها عنوان کرد و بیان داشت: امکاناتی که حزب‌الله لبنان اعم از سلاح و نیرو‌های زبده در اختیار دارد، این حادثه تروریستی را بی اثر می‌کند، البته ناگفته نماند، این حادثه تروریستی زخم عمیقی بر پیکر لبنانی‌ها وارد ساخته است. 

شیخ غازی با اشاره به اینکه زمان، مکان و کیفیت پاسخ به اقدام تروریستی صهیونیست‌ها را سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تعیین خواهد کرد، گفت: سید مقاومت اجازه نخواهد داد که خون شهدا و مجروحان انفجار پیجر‌ها پایمال شود.

وی در ادامه به وضعیت نابسامان صهیونیست‌ها در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی شاهد وحدت بین امت اسلامی هستیم؛ ایرانی‌ها، یمنی‌ها، عراقی‌ها، لبنانی‌ها و سایر ملت‌ها از ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند، حتی کشور‌های حوزه خلیج فارسی نیز دست دوستی و حمایتی به سوی لبنانی‌ها دراز کرده‌اند و ما روز به روز شاهد افزایش، امت اسلامی خواهیم بود. 

شیخ غازی در رابطه با نقش ایران در ایجاد وحدت بین امت اسلامی گفت: ایران تاج سر، خالق و مربی محور مقاومت است. حمایت‌های ایران از مقاومت قابل ستایش است، این ایران است که وحدت بین کشور‌های اسلامی را در راستای حمایت فلسطینی‌ها عملیاتی کرده است و همه ما قدردان همت آنها هستیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار