فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه شمال شرق در نیروی زمینی سپاه:

نگرانی دشمن از پیشرفت‌های نظامی ایران است

سردار اشعری گفت: امروز نگرانی دشمن از پیشرفت‌های نظامی ما و دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۹۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵ - 21September 2024

نگرانی دشمن از پیشرفت‌های نظامی و دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار «قربان‌محمد اشعری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه شمال شرق در نیروی زمینی سپاه پاسداران ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) امروز (شنبه) در مراسم رژه یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان شمالی، اظهار داشت: برای درک عمیق عظمت حماسه دفاع مقدس باید تاریخ دو سده اخیر این کشور و منطقه به دقت مطالعه کرد؛ روز‌های قبل از انقلاب جز شرمساری چیزی نیست، شاهان بی‌لیاقت سرزمین ما را به سادگی به اجنبی‌ها بخشیدند، دشمن به دنبال این است که تاریخ، صحنه جنگ و صحنه انقلاب اسلامی را تحریف کند.

وی با اشاره به نقش مؤثر یگان‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیج مردمی در دوران دفاع مقدس، افزود: دشمن فکر می‌کند می‌تواند جوانان ما را فریب دهد ولی نمی‌داند ما با همین جوانان به جنگ آنها خواهیم رفت. دفاع مقدس تنها نقطه‌ای در تاریخ است که شرق و غرب در مقابل یک کشور به توافق رسیدند و در کنار هم سعی در ساقط کردن انقلاب و تجزیه میهن اسلامی داشتند. صدام و رژیم بعث عراق کاره‌ای نبود، اسناد و مدارک و اسرایی که ما از ۳۰ کشور اسیر گرفتیم، مؤید همین مطلب است.

سردار اشعری با اشاره و تأکید بر رهنمود‌ها و تدابیر فرماندهی کل قوا در گام دوم انقلاب، تصریح کرد: امروز وارد نظم نوین جهانی شدیم که گام دوم انقلاب را در جهان جاری و ساری می‌کند. نفی سلطه و آزادی، هزینه می‌خواهد و ما این هزینه را تا الان پرداخت کرده و برای دفاع از اسلام هزینه خواهیم کرد. امروز نگرانی دشمن از پیشرفت‌های نظامی ما و دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه شمال شرق در نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن به دنبال شکستن اتحاد ملت خصوصاً در مناطقی با قومیت و مذاهب متفاومت است، ما در دفاع مقدس شهیدان بسیاری از اهل سنت و دیگر ادیان داشتیم که برای دفاع از کیان کشور جان عزیزشان را تقدیم کردند. دشمن با طرح ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی، امنیت ملی را هدف گرفته و برای این کار هزینه زیادی می‌کنند؛ امروز هر حرف ضد وحدت حرف آنها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار