در پیامی آمده است؛

شناساندن انقلاب اسلامی مهمترین دستاورد بین المللی دفاع مقدس است

مدیر کانون بسیج شهدای سنگرسازان بی‌سنگر جهاد کشاورزی مازندران به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۹۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲ - 21September 2024

شناساندن انقلاب اسلامی مهمترین دستاورد بین المللی حماسه دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، مدیر کانون بسیج شهدای سنگرسازان بی‌سنگر جهاد کشاورزی مازندران به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در جنگ تحمیلی ملت بزرگ ما با ایستادگی و مقاومت خود در راه خدا، این توطئه را به وسیله و نردبانی به سمت قله‌ی آرزو‌ها و ارزش‌های اسلامی و وسیله‌‌ایی برای پیشرفت تبدیل کرد.  رهبر معظم انقلاب اسلامی

حماسه دفاع مقدس، با سختی‏‌ها و نثار خون‏‌های پاک جوانانش به ثمر نشست و از حرکت باز نایستاد. از مهم‏ترین دستاورد‌های بین المللی این حماسه، شناساندن انقلاب اسلامی است؛ انقلابی نوپا که به یکباره ره صد ساله پیمود و با ایستادگی در برابر قدرت‏‌های بزرگ، خود را به عنوان نظامی مردمی و قدرتمند، شناساند و دفاع جانانه رزمندگان اسلام در مقابل امپریالیسم بر جدیّت و قطعیت آن، افزود.

دفاع مقدس یعنی مردانی از جنس نور، با قلبی از نوع دریا، با چشمانی بصیر، با افکاری ناب، با قدم‌هایی همچون فولاد، با دستانی همچون دست ابراهیم نبی بت شکن تاریخ و شجاعت و شهامتی علوی؛ ایثاری بزرگ، جهادی به یاد ماندنی در نبردی مردانه، در قلب تاریخ آفریدند که همچون خورشیدی تابان، چراغ راه جویندگان حقیقت شد.

درود خداوند بر غیرتمندانی که با فدا کردن جان خود آزادی و آزادگی را برای ما به ارمغان آوردند. درود خداوند بر مادرانی که از جگر گوشه‌های خود، در راه حق و حقیقت گذشتند و درود خداوند بر جوانانی که در راه وطن و مردم از خود گذشتند و در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شدند.

ما سنگرسازان دیروز و طلایه داران عرصه اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی امروز در تحقق گام دوم انقلاب با شهدای گرانقدر ایران اسلامی عهد و پیمان می‌بندیم که راهشان را با عشق و ایثار و از خودگذشتگی ادامه می‌دهیم و با سلاح علم و ایمان در پیشرفت و آبادانی و خودکفایی سرزمین عزیزتر از جانمان جانانه ایستاده‌ایم.

هفته دفاع مقدس سالگرد آغاز روز‌های پر التهاب عشق و رشادت بر ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، حماسه آفرینان با ایمان و مردم شجاع ایران اسلامی عزیز بویژه سنگرسازان بی‌سنگر هشت سال دفاع مقدس گرامی باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار