سردار نقدی: جواب ما به رژیم صهیونیستی فراتر از انتظار خواهد بود/ باید کار اسرائیل تمام شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه امروز پیام دفاع مقدس عالم‌گیر شده است و مردم دنیا این پیام را دریافت کردند، گفت: جواب ما به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی فراتر از انتظار خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵ - 21September 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران استان هرمزگان اظهار داشت: ایام میلاد رسول اکرم و امام جعفر صادق علیه السلام را خدمت مردم ایران خصوصاً مردم خون گرم بندرعباس که در دفاع مقدس حماسه‌هایی بزرگی مثل شهید «اسحاق دارا» را آفریدند، تبریک می‌گویم.

سردار نقدی:جواب ما به رژیم صهیونیستی فراتر از انتظار خواهد بود/ باید کار اسرائیل تمام شود

سردار نقدی تشریح کرد: امروز پیام دفاع مقدس عالم‌گیر شده مردم دنیا این پیام را دریافت کردند که نباید در مقابل زورگو‌ها تسلیم شوند و برده آنها باشند این پیام در حال حاضر جهان را در برگرفته است. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عنوان کرد: شما امروزه پرچم آزادی‌خواهی را درهمه دنیا می‌بینید؛ این ثمره دفاعی است که ملت ما شروع‌کننده آن بودند و اکنون به جبهه‌های لبنان و فلسطین کشیده شده است. 

وی بیان کرد: امروز شاهد حماسه سازی جوان اردنی هستیم که با در دست گرفتن سلاح به دشمن حمله می‌کند و فداکارانه و شهادت طلبانه دشمن را از پای در می‌اورد. این پیام در دنیا مخابره و می‌چرخد و به دانشگاه‌های آمریکا رسیده است. 

سردار نقدی تصریح کرد: به امید خدا پیام دوم تقارن در این روز مبارک که همان وحدت است را با پافشاری بتوانیم محقق و عالم‌گیر کنیم تا با همه آزادیخواهانی که قیام کردند و در مقابل استکبار‌ایستاده‌اند یک پارچه بشوند و با «ید واحده» کار اسرائیل را تمام کنیم. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه افزود: تحمل ملت‌ها از زدن صرفاً چند موشک گذشته و رژیم صهیونیستی باید محو شود، این رژیم منحوس هیچ راهی جز محو کامل از روی زمین ندارد. جواب ما به رژیم صهیونیستی فراتر از انتظار خواهد بود. باید کار اسرائیل تمام شود.

وی یادآور شد: با هر ضربه‌ای که مقاومت به رژیم صهیونیستی می‌زند اسرائیلی‌ها با خودزنی یک ضربه دیگر به خود می‌زنند و عملاً حیات ننگین خودشان را قطع می‌کنند.

سردار نقدی در پایان عنوان کرد: این جنایات هر روزه، که رژیم منحوس صهیونیستی انجام می‌دهد دنیا را به مقابله با آنها واداشته است و به فضل الهی این جنایات پایان این رژیم را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار