در پیام فرمانده گروه مهندسی منطقه شمال شرق نزاجا بمناسبت هفته دفاع مقدس آمده است؛

امنیت ره‌آورد استقامت مردم در دوران دفاع مقدس است

امیر اکبری در پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۹۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲ - 22September 2024

امنیت ره‌آورد استقامت مردم در دوران دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «احمد اکبری» فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با هفته وحدت را تبریک گفت. 

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت طی دوران ۸ ساله، دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در فرهنگ حماسه‌های عزت‌آفرین ایران، نمونه‌ای از سربلندی مردم سرافراز ایران است که مرور خاطرات آن روز‌ها، در تاریخ پرافتخار این سرزمین به یادگار خواهد ماند.

تقارن میلاد رسول اکرم و هفته وحدت با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار شهیدان و رزمندگان جان برکفی که پیرو مکتب رسول خدا بودند.

هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال حماسه‌آفرینی، رشادت و ازخودگذشتگی جوانان مومن و غیور ایران اسلامی است که با جانفشانی‌های خود آرامش و امنیت را برای این مرز و بوم به یادگار گذاشتند.

بدون تردید روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد؛ و هفته دفاع مقدس بی‌شک وحدت شیعیان و اهل تسنن مسلمانان جهان را طلب می‌کند که با اتحاد و همدلی مسلمانان جهان با هر ایده و تفکری زمینه‌ساز توسعه و فراگیری دین اسلام به‌عنوان دین برتر خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته وحدت، از خداوند متعال توفیق و بهروزی بیش از پیش آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم خونگرم و شهیدپرور مشهد مقدس را خواستارم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار