در مراسمی با حضور استاندار قزوین

کلنگ احداث حرم شهدای گمنام بیدستان به زمین شده شد

هم‌زمان با ایام الله دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، و جمعی از مسئولین استان کلنگ احداث یادمان 2 شهید گمنام دفاع مقدس در بوستان امام علی شهر بیدستان به زمین زده شد.
کد خبر: ۶۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ - 06February 2016

کلنگ احداث حرم شهدای گمنام بیدستان به زمین شده شد

به گزارش دفاع پرس از قزوین، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، حبیبی معاون عمرانی،شهسواری معاون مهندسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین و جمعی از مسئولین استان و شهر بیدستان کلنگ احداث یادمان 2 شهید گمنام دفاع مقدس که در بوستان امام علی شهر بیدستان به زمین زده شد.

همتی استاندار قزوین در این مراسم ضمن تشکر از مسئولین شهر بیدستان و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خواستار تسریع در مراحل ساخت پروژه یادمان شهدای گمنام شد و افزود: امیدواریم در آیندهای نزدیک یادمان شهدای گمنام به بهره برداری برسد.

نادر شهسواری معاون مهندسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین در توضیح این پروژه افزود: طرح یادمان شهدای گمنام بیدستان توسط شهرداری و بسیج بیدستان طراحی شده و پس از تائید اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس، با مبلغی بالغ بر 800 میلیون ریال  در مدت حداکثر 12 ماه توسط شهرداری بیدستان و حمایتهای استانداری قزوین احداث خواهد شد.

در ادامه این مراسم طاهری شهردار بیدستان تصریح کرد: به امید خدا تلاش داریم پروژه احداث یادمان شهدای گمنام را ظرف حداکثر 12 ماه در دهه فجر سال 1395 تکمیل و افتتاح نماییم.

گفتی است پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس با هویت گمنام و مشخصات ۲۵ساله و ۱۹ساله از منطقه عملیاتی جزیره مجنون در 5آبان سال 1393 در بوستان امام علی شهر بیدستان تشییع و تدفین شدند.

نظر شما
پربیننده ها