نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

دانش‌آموزان خوزستان به فکر آبادانی استان خود باشند

آیت‌الله حیدری گفت: دانش‌آموزان استان خوزستان به عنوان آینده‌سازان و قشری پویا باید به فکر آینده و آبادانی خوزستان باشند.
کد خبر: ۶۹۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴ - 22September 2024

دانش‌آموزان خوزستان به فکر آبادانی استان خود باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، آیت‌الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس خوزستان همزمان با سراسر کشور که به صورت نمادین در دبیرستان رحیم زاده اهواز برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: تلاش و کار اگر با نام و برای خدا باشد قطعا شاهد پیشرفت خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان این استان به عنوان آینده‌سازان و قشری پویا باید به فکر آینده و آبادانی خوزستان باشند، افزود: تفاوت بین حرکت در مسیر خدا و غیر خدا در نتایج و کارآمدی فعالیت‌ها جلوه پیدا می‌کند.

آیت‌الله حیدری گفت: در جنگ‌ تحمیلی، دانش آموزان و معلمان در جبهه جنگ نقش آفرینی کردند و این نشان دهنده حرکت در مسیر خدا است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: خوزستان نسبت به سایر استان‌های کشور در تمام اقشار و طبقات، شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و به کربلای ایران معروف شده است.

وی عنوان کرد: دانش آموزان همراه با انسانیت و مهر و محبت در کلاس‌های درس حاضر شوند و برای استان و کشور خود پرورش یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار