معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌ اکرم:

برگزاری یادواره شهدا، زنده نگه‌داشتن مکتب شهدا و شهادت در جامعه است

سرهنگ «بهشتی‌راد» گفت: برگزاری یادواره‌ و کنگره‌ شهدا حال و هوای کرمانشاه بیش از پیش رنگ و بوی شهدایی به خود می‌گیرد و یکی از اهداف برگزاری این یادواره‌ها زنده نگه‌داشتن منش، الگو و مکتب شهدا و شهادت در جامعه است. 
کد خبر: ۶۹۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ - 22September 2024

برگزاری یادواره شهدا، زنده نگه‌داشتن مکتب شهدا و شهادت در جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سعید بهشتی‌راد» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در جلسه کمیته برگزاری یادواره شهدای استان، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به برگزاری یادواره شهدای استان کرمانشاه از ابتدای مهرماه سال گذشته تا کنون ۲ هزار و ۲۰۰ یادواره در سطح استان کرمانشاه برگزار شده است. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: کنگره شهدای استان کرمانشاه شامل ۲۴ کمیته است که هر کمیته فعال‌ترین روزهای کاری خود را سپری می‌کند و این اجلاسیه همزمان با سالروز سفر پر خیر و برکت سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد: اجلاسیه‌های یک هزار و ۱۳ شهیده استان کرمانشاه، یادواره شهدای عشایری، یادواره شهدای جهاد کشاورزی، یادواره شهدای حقوق‌دان، اجلاسیه شهدای دانش‌آموز تاکنون در راستای کنگره ملی شهدای استان برگزار شده است و به زودی اجلاسیه شهدای هنرمندان و اجلاسیه بسیم‌چی‌ها برگزار خواهد شد. 

سرهنگ بهشتی‌راد گفت: با برگزاری این یادواره‌ها و کنگره‌ها حال و هوای کرمانشاه بیش از پیش رنگ و بوی شهدایی به خود می‌گیرد و یکی از اهداف برگزاری این یادواره‌ها زنده نگه‌داشتن منش، الگو و مکتب شهدا و شهادت در جامعه است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها