رئیس اسبق هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان رضوی:

شهدای عاشورا؛ الگوی ورزشکاران زورخانه‌ای و پهلوانی هستند

فیروزیان گفت: ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی آمیخته به اخلاق، مهرورزی و فروتنی است و به همین خاطر؛ ورزشکاران این رشته ورزشی به شهدای عاشورا متوسل می‌شوند.
کد خبر: ۶۹۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳ - 22September 2024

شهدای عاشورا؛ الگوی ورزشکاران رشته زورخانه‌ای هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) و ولادت پیشوای ششم شیعیان؛ حضرت امام صادق (ع) و هفته وحدت و همچنین آغاز هفته دفاع مقدس، تیم زورخانه‌ای جوادالائمه (ع) پایگاه هوانیروز مشهد با دعوت از تیم زورخانه‌ای شهدای شهرداری مشهد در زورخانه شهدای ارتش قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا؛ اقدام به اجرای ورزش باستانی  کردند.

در این مراسم که جمعی از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس نیز حضور داشتند؛ «حسین فیروزیان» رئیس اسبق هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان رضوی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی آمیخته به اخلاق، مهرورزی و فروتنی است و به همین خاطر؛ ورزشکاران این رشته ورزشی به شهدای عاشورا متوسل می‌شوند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص احیای ورزش باستانی گفت: این رشته ورزشی نیاز به حمایت ویژه از جانب مسئولان امر و به ویژه پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای دارد.

رئیس اسبق هیأت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای خراسان رضوی در پایان صحبت خود تأکید کرد: حضور بانوان در این رشته ورزشی با توسل به قهرمان کربلا؛ حضرت زینب کبری (س) امکان پذیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها