معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

نگاه به آموزش و پرورش باید نگاهی متعالی باشد

«ابراهیمی» گفت: نگاه به آموزش و پرورش باید نگاهی متعالی باشد تا بتوانیم زمینه لازم برای بهبود شرایط را ایجاد کنیم و برای این امر همکاری تمام مردم با دولتمردان ضروری است.
کد خبر: ۶۹۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ - 22September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «رضا ابراهیمی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی امروز (یکشنبه) در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان توحید ارومیه اظهار داشت: هرچند وضعیت سرانه آموزشی در آذربایجان‌غربی به طور کلی خوب نیست، اما اقدامات انجام یافته در راستای بهبود شرایط ستودنی بوده و امروز کلاس‌های جدید برای مدارس در سراسر استان ایجاد شده که دانش آموزان سال جدید تحصیلی خود را در این مدارس آغاز می‌کنند.

وی افزود: نگاه به آموزش و پرورش باید نگاهی متعالی باشد تا بتوانیم زمینه لازم برای بهبود شرایط را ایجاد کنیم و برای این امر همکاری تمام مردم با دولتمردان ضروری است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس موجب شادابی و نشاط در جامعه می‌شود و از امروز بار دیگر شاهد تجلی نشاط در جامعه خواهیم بود.

ابراهیمی با اشاره به محور‌های فعالیت تعلیم و تربیت ادامه داد: فعالیت عمرانی در بیش از یک هزار کلاس درس، پشتیبانی جدی از اقدامات موثر آموزش و پرورش به ویژه در حوزه توسعه هنرستانی، تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش استان با موضوعیت حمایت از فعالیت‌های عمرانی و خدماتی آموزش و پرورش و نیز توجه به مناطق کمتربرخوردار در حوزه تعلیم و تربیت از مهم‌ترین محور‌های فعالیت بوده که موجب توسعه و ارتقای جایگاه آموزش و پرورش نیز شده است.

وی گفت: امیدواریم در دولت چهاردهم نیز شاهد بهبود شرایط و توجه بیشتر به آموزش و پرورش و فضای درسی در کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها