مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

سنگر امروز زنان «جهاد تبیین» و «سبک زندگی اسلامی» است

سرهنگ «سلامی» با اشاره به نقش زنان در دفاع مقدس گفت: سنگر امروز زنان سنگر جهاد تبیین و سبک زندگی اسلامی است.  
کد خبر: ۶۹۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ - 22September 2024

سنگر امروز زنان «جهاد تبیین» و «سبک زندگی اسلامی» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه اعضای کارگروه بانوان و خانواده شهرداری ساری در دفاع مقدس که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، با بیان اینکه دفاع مقدس جهاد هشت ساله ملت بزرگ ایران بود، اظهار داشت: ایمان و معنویت، روحیه معنوی، جهادی و انقلابی، وجود امام و ولی امر مسلمین، وحدت، اخلاص و ایثار و حضور مردم در صحنه و وسط میدان مجاهدت از عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در مقدس بود.

وی با بیان اینکه دوران با عظمت دفاع مقدس هیچگاه به فراموشی سپرده نخواهد شد، افزود: زن و مرد و پیر و جوان این کشور در وسط میدان بودند و جهاد کردند.

این مسئول با اشاره به نقش زنان در دفاع مقدس ادامه داد: بانوان از خط اول جبهه تا بیمارستان‌ها، ستاد پشتیبانی جنگ، سرکشی به مجروحان، رسیدگی به امور ایثارگران، تحمل شرایط سخت عدم حضور همسران در خانواده و تربیت فرزندان را برعهده داشتند.

به گفته سرهنگ سلامی سنگر امروز زنان سنگر جهاد تبیین و سبک زندگی اسلامی است. 

این مسئول با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد جامعه اسلامی از ارزش‌ها فاصله بگیرد، ابراز داشت: اگر از ارزش‌ها فاصله گرفتیم به همان نسبت ضد ارزش‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی به سراغ ما می‌آید.

مدیر کل حفظ آثار و شر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برپایی محافل روایتگری سرکشی و تجلیل و تکریم از بانوان فعال در حوزه نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس را از برنامه‌هایی برشمرد که انتظار می‌رود این کارگروه آن را دنبال کند.

وی با اشاره به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تاکید کرد: انتظار می‌رود بازدید بانوان از این مرکز با روایتگری بانوان جهاد و مقاومت در اولویت این کارگروه قرار بگیرد.

در پایان این جلسه «راحله حاجیان» مشاور شهردار ساری در امور بانوان و خانواده با اهدای لوح سپاس از «حدیثه صالحی» مسئول خبرگزاری دفاع مقدس مازندران و هفت دختر شهید عضو کارگروه بانوان و خانواده شهرداری ساری در دفاع مقدس تجلیل به عمل آورد. این تقدیرنامه‌ها توسط سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار