رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگاور خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع بسیج

«صفری» از برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع بسیج که در پایگاه معبد آناهیتا شهرستان کنگاور خبر داد.
کد خبر: ۶۹۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴ - 22September 2024

برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع بسیجبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «نصرالله صفری» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگاور امروز در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی با موضوع بسیج که در پایگاه معبد آناهیتا شهرستان کنگاور  در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نقاش کنگاوری و کارآموزان او به منظور احیای نام و یاد شهیدان، جانبازان و آزادگان تابلو چهره آنان را به روش سیاه قلم و زغال به تصویر کشیده‌اند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگاور افزود: در این نمایشگاه فرهنگی و هنری آثاری از هنرمندان هشت سال به بالا برای تماشای عموم و خانواده‌ها به نمایش گذاشته شده است.

وی برپایی این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای ارایه آثار و نقد و بررسی آنها دانست و گفت: چنین تحولی در واقع زمینه ساز بالندگی، پویایی و افزایش انگیزه هنرمندان در خلق آثار با موضوع دفاع مقدس می شود.

صفری هم ضمن ابراز خشنودی از آثار و فضای نمایشگاه که باعث زنده نگه داشتن گنجینه دفاع مقدس و حفظ ارزشهای آن شده، از زحمات هنرمند سرکار خانم خزایی قدردانی کرد.

علاقمندان به هنر نقاشی تا هفتم مهرماه جاری می‌توانند برای بازید از این نمایشگاه، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به موزه معبدآناهیتا واقع در بلوار انقلاب کنگاور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار