برگزاری دومین مسابقه کتابخوانی روایت مقدس

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دومین مسابقه از سلسله مسابقات کتابخوانی روایت مقدس در خراسان جنوبی برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۶۹۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷ - 22September 2024

برگزاری دومین مسابقه کتابخوانی روایت مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، محمود حاجی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: به مناسبت گرامداشت هفته دفاع مقدس در راستای کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان، دومین مسابقه از سلسله مسابقات کتابخوانی روایت مقدس برگزار می‌گردد.

وی گفت: این مسابقه ویژه گروه سنی بالای ۱۵ سال بوده و به صورت دوره‌ای در هر دو ماه یک کتاب از شهدای استان در دسترس علاقمندان برای شرکت در این مسابقه قرار خواهد گرفت.

حاجی گفت: در دومین مسابقه از این برنامه کتاب حاجی ناز‌ها در دسترس عموم قرار گرفته است.

رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان افزود: علاقهمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت (www.ketabkhooon.ir) مراجعه کنند و پس از دریافت فایل کتاب و مطالعه آن به سوالات مربوطه جواب دهند.

وی همچنین خاطر نشان کرد که: مهلت شرکت در این مسابقه از ۳۱ شهریور ماه تا ۳۰ مهر است و به ۶ نفر از شرکت کنندگان جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد.

گفتنی است این مسابقه با همکاری دبیرخانه کنگره ملی ۲ هزار شهید استان، بنیاد شهید و امور ایثار گران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاونت فرهنگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی، صدا و سیمای خراسان جنوبی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار