زنگ «مهر و مقاومت» در مدارس کرمان نواخته شد

زنگ بازگشایی مدارس «زنگ مهر و مقاومت» صبح امروز اول مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس سراسر استان کرمان نواخته شد.
کد خبر: ۶۹۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳ - 22September 2024

زنگ «مهر و مقاومت» در مدارس کرمان نواخته شد

آیین زنگ بازگشایی مدارس «زنگ مهر و مقاومت» صبح امروز اول مهرماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جانشین سپاه ثارالله استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دبیرستان متوسطه دوره اول شاهد برگزار شد.

27 شهید دانش‌آموز و دو معلم شهید در حادثه تروریستی 13 دی

در این مراسم «رضا رضایی» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: امروز 750 هزار دانش‌آموز در بیش از 6 هزار مدرسه در سطح استان کرمان به مدرسه می‌روند.

وی با بیان اینکه امروز از کتاب راز صبح رونمایی می‌شود، ادامه داد: در این کتاب، بزرگی و عظمت شهید ایرانمنش تنها مدیرکل آموزش و پرورش شهید استان کرمان مکتوب شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، با بیان اینکه از همه همکارانم در سراسر استان کرمان تشکر می‌کنم و سعی ما بر این بوده که روز اول مهر هیچ مدرسه و کلاسی بدون معلم نباشد، گفت: تلاش‌های زیادی برای بازگشایی مدارس و پروژه مهر در استان کرمان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجمع خیرین مدرسه‌ساز و نوسازی مدارس استان کرمان نیز قدردانی می‌کنم که 69 مدرسه جدید در اول مهر از دانش‌آموزان استقبال کردند، افزود: از همراهی و همکاری اولیای دانش‌آموزان هم قدردانی می‌کنم که همراهی خوبی داشتند.

رضایی با بیان اینکه اگر بخواهیم ایران قوی داشته باشیم باید روی آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کنیم، ادامه داد: دانش‌آموزان در آینده‌ای نه چندان دور باید امور کشور را مدیریت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، افزود: در حادثه تروریستی 13 دی سال 1402 در کرمان 27 شهید دانش‌آموز و دو معلم شهید داشتیم که یادشان را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار