به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار مسئولان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه خرمشهر

همزمان با آغاز چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس، مسئولین ستاد شهرستانی دفاع مقدس خرمشهر به دیدار امام جمعه این شهر رفتند و با آرمان‌های بلند و متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب و فرماندهی کل قوا تجدید عهد و پیمان کردند.
کد خبر: ۶۹۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷ - 22September 2024

دیدار مسئولان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه خرمشهر به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، همزمان با آغاز چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس، مسئولین ستاد شهرستانی دفاع مقدس خرمشهر امروز به دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجواد عادل پور» امام جمعه این شهر رفتند و با آرمان‌های بلند و متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب و فرماندهی کل قوا تجدید عهد و پیمان کردند.

«مسعود خواست‌خدایی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهـــر و سرهنگ دوم پاسدار «مهدی پوربچاری» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر به همـــراه مـــدیـــران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این دیدار بر ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت تاکید کردند.

اعضا ستاد هفته دفاع مقدس خرمشهر در پایان با تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند شهدا و امام شهدا اعلام آمادگی خود را برای اجرای فرامین فرماندهی کل قوا، رهبر معظم انقلاب در خصوص اشاعه فرهنگ دفاع مقدس اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار