امام جمعه کرمان :

امیدواریم مسلمانان با وحدت و همدلی بتوانند به ظلم پایان دهند

حجت الاسلام «علیدادی سلیمانی» گفت: در حالی سال تحصیلی جدید را در کشورمان آغاز می‌کنیم که در غزه هر روز آتش افروزی دشمن است، امیدواریم روزی شاهد پیروزی نهایی جریان مقاومت باشیم و مسلمانان با وحدت و همدلی بتوانند به ظلم پایان دهند.
کد خبر: ۶۹۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴ - 22September 2024

امیدواریم مسلمانان با وحدت و همدلی بتوانند به ظلم پایان دهند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» امام جمعه کرمان در حاشیه برگزاری مراسم زنگ «مهر و مقاومت» اظهار داشت: امروز در شرایطی زنگ بازگشایی مدارس نواخته می شود که همه دانش آموزان دو وظیفه مهم و سرنوشت ساز دارند، نخست وظیفه دانش آموختن و علم اندوزی است چرا که انسان بدون تعلیم و تربیت راه به جایی نمی‌برد، اگر دانش آموزی بخواهد تاثیرگذار باشد باید خوب درس بخواند.

وی افزود: وظیفه دوم که همراه و هماهنگ با اولین وظیفه است وظیفه مقاومت و ایستادگی در برابر نیروهای زورگوی دنیا و مردانه ایستادن در برابر استکبار جهانی است.

امام جمعه کرمان گفت: رکن اول و مهم تعلیم و تربیت معلمان دلسوز هستند که در این عرصه عمر خود را صرف می کنند تا آموزش و پروش به بهترین وجه ممکن رسالت خود را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ابراز داشت: دانش آموزان رکن مهم دیگر نظام تعلیم و تربیت هستند که باید خوب درس بخوانند و طوری یاد بگیرند که اثربخش باشد.

علیدادی سلیمانی عنوان کرد: همه این موارد زمانی مفید و موثر واقع می شود که دانش آموزان دنیا را خوب بشناسند و علم و آگاهی داشته باشند، باور داشته باشند مهمترین مشکلات بشریت از استکبار است.

وی تصریح کرد: در حالی سال تحصیلی جدید را در کشورمان آغاز می کنیم که در غزه هر روز آتش افروزی دشمن است، امیدواریم روزی شاهد پیروزی نهایی جریان مقاومت باشیم و مسلمانان با وحدت و همدلی بتوانند به ظلم پایان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار