فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

دشمن در پی تحریف دفاع مقدس و تغییر جای «جلاد» و «شهید» است

ملک شاهکوهی گفت: دشمن در پی تحریف دفاع مقدس و تغییر جای جلاد و شهید است و به دنبال تغییر آرمان ما در دفاع از مظلوم و محکومیت اقدامات ظالمین منطقه غرب آسیا هستند.
کد خبر: ۶۹۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲ - 22September 2024

دشمن در پی تحریف دفاع مقدس و تغیر جای «جلاد» و «شهید» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سردار «علی ملک‌شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در دومین روز از هفته دفاع مقدس در مدرسه عترت شهرستان گرگان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و سال جدید تحصیلی به دانش‌آموزان اظهار داشت: آنچه امروز توسط وحوش صهیونیستی در غزه و جنوب لبنان رخ می‌دهد یک نسل کشی گسترده و فاجعه انسانی است که مصداق بازر نقض حقوق بشر است، اما مدعیان دموکراسی و آزادی ما را ناقض حقوق بشر می‌دانند لذا شما دانش آموزان عزیز مراقب باشید جای جلاد و شهید توسط دشمن در ذهن شما تغییر نکند.

سردار ملک با بیان اینکه نزدیک به ۸ سال آمریکایی‌ها صدام را مجهز کردند و با حمایت‌های گسترده خود باعث حمله ارتش بعث به کشور شدند گفت: ما در دفاع مقدس در برابر یک دنیا ایستادگی کردیم و در انتهای جنگ از ۱۸ ملیت و کشور مستقل اسیر جنگی داشتیم که رسما مزدور صدام بودند و برای ارتش بعث می‌جنگیدند.
 
این مسئول عنوان کرد: دشمن در پی تحریف دفاع مقدس و تغیر جای جلاد و شهید است و به دنبال تغییر آرمان ما در دفاع از مظلوم و محکومیت اقدامات ظالمین منطقه غرب آسیا هستند و یکی از اهداف جنگ شناختی نیز دانش آموزان هستند.
 
فرمانده سپاه نینوا افزود: در ابتدای جنگ خطای محاسباتی موجب شد صدام در ۳۱ شهریور سال ۵۹ اعلام کند کمتر از چند روز جنگ را به نفع خود خاتمه می‌دهد، اما آنچه که موجب برهم زدن نقشه‌های صدام شد، رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و وحدت مردم ایران اسلامی بود.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۳۶ سال از پایان دفاع مقدس می‌گذرد و کسی خبر از ابرقدرت‌هایی که در جنگ به دنبال نابودی ما بودند ندارد، اما نهال نوپای جمهوری اسلامی در دهه ۶۰ امروز به درختی تنومند تبدیل شده و این اراده الهی را نشان می‌دهد.
 
ملک شاهکوهی در پایان خطاب به دانش آموزان این مدرسه گفت: فرزندان عزیز ایران بدانید آنچه باعث پیروزی ما دفاع مقدس شد تجهیزات نظامی نبود بلکه ما در جنگ به واسطه ایمان راستین شهدا و رزمندگان به اراده حق تعالی و آرمان‌های اسلام ناب محمدی پیروز شدیم.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار