ادای تکلیف در انتخابات به روش یک شهید مدافع حرم

بعد از قرائت زیارت عاشورای روزانه، قرآن و دعای روز، وضو گرفت و ما را هم صدا کرد و گفت: «بچه‌ها یاعلی، برویم برای رأی دادن و همین اول وقت تکلیف‌مان را ادا کنیم.»
کد خبر: ۶۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ - 06February 2016

ادای تکلیف در انتخابات به روش یک شهید مدافع حرم

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، پروین مرادی همسر سردار شهید «حاج سید حمید تقویفر»، خاطرهای را از روز انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سال 1390 روایت کرد.

این همسر شهید توضیح داد: «شب پیش از آغاز رأی گیری مجلس خبرگان رهبری، حاج حمید گفت:بچهها آماده باشید، ان شاءالله فردا اول وقت برای رأی دادن خواهیم رفت .

مسجد کنار منزلمان صندوق اخذ رأی نداشت. برای همین به مسجدی که مقداری با ما فاصله داشت رفتیم.کار که تمام شد ما از مسجد بیرون آمدیم اما حاجی را ندیدیم. مقداری صبر کردیم و به اطراف نگاه کردیم گفتیم شاید رأی دادنش طولانی شده است.بعد از چند دقیقه حاج حمید با همان قدمهای محکم،نگاه خندان، مهربان و شاد اول صبحش از داخل مسجد بیرون آمد و از ما پرسید که رأی دادید؟

گفتیم بله منتظر شما بودیم .حاج حمید رو کرد به بچهها و گفت: «آفرین دخترای گلم، قبول باشه .»حاج حمید همیشه هر کاری انجام میدادیم میگفت: «قبول باشه.» چون در نظر او تمامی کارهای مؤمن برای خدا بود. بعد کنار ما آمد و به سمت منزل حرکت کردیم.پرسیدم:«چرا از داخل مسجد آمدید،؟ صندوق رأیگیری که در حیاط مسجد بود»

حاج حمید جواب داد: «من زود رأی دادم ولی بعد رفتم داخل مسجد و دو رکعت نماز تحیت خواندم. چون روز قیامت درون هر مسجدی نماز اقامه کرده باشی آن مسجد نزد خدا برایت شهادت خواهد داد.» و بعد گفت بچهها ببینید چقدر سبک شدیم و خیالمان راحت شد؟. چون اول وقت آمدیم و تکلیفمان را ادا کردیم. حاجی خوشحال و سبک شده بود چون طبق مرامش که از مرادش حضرت امام (ره)، گرفته بود، جزو اولین افراد و در اول وقت به تکلیفش عمل کرده بود.

سردار شهید «حاج سید حمید تقویفرد» از فرماندهان خبره و کارآزموده دوران دفاع مقدس، روز ششم دی ماه سال 1393 در شهر سامرا به شهادت رسید و پیکر پاکش روز نهم دی ماه سال 1393 در گلزار شهدای شهر اهواز در دل خاک آرام گرفت.

منبع:ایسنا

نظر شما
پربیننده ها