زنگ مهر و زنگ ایثار و مقاومت در مدارس چهارمحال و بختیاری به صدا در آمد

صبح امروز آیین نمادین بازگشایی مدارس در بیش از ۲ هزار مدرسه استان چهارمحال و بختیاری شروع و زنگ مهر و زنگ ایثار و مقاومت در مدارس این استان به صدا در آمد.
کد خبر: ۶۹۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴ - 22September 2024

زنگ مهر و زنگ ایثار و مقاومت در مدارس چهارمحال و بختیاری به صدا در آمدبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، صبح امروز آیین نمادین بازگشایی مدارس در بیش از ۲ هزار مدرسه استان چهارمحال و بختیاری شروع و زنگ مهر و زنگ ایثار و مقاومت در مدارس این استان به صدا در آمد.

مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در مدارس سطح استان در شهر‌ها و روستا‌ها در کنار دانش‌آموزان مدارس، سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ را شروع کردند.

افشین امیریان در آیین نمادین بازگشایی مدارس استان اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان‌ها امروز سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار مدرسه برای سال تحصیلی جدید آماده برای بازگشایی شدند، ادامه داد: ۸ هزار کلاس درس با زحمت همکارانم در سطح ادارات و مدارس در طول سه ماه اخیر آماده شدند تا فضایی مطلوب برای دانش‌آموزان عزیز مهیا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها