سردار رحیمی: دفاع مقدس به ما آموخت وحدت رمز پیروزی بر دشمنان است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که می‌توانیم با توکل به خدا، صبر، پایمردی، وحدت، اتحاد و انسجام در مقابل همه دنیای کفر ایستاد و پیروز شد.
کد خبر: ۶۹۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۲ - 23September 2024

سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه دفاع مقدس همچنان باقی است، اظهار داشت: ملت ایران بعد از دفاع مقدس هم در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان ایستاد و علی‌رغم سختی‌ها هرگز تسلیم نشد.

سردار رحیمی: دفاع مقدس به ما آموخت وحدت رمز پیروزی بر دشمنان است

سردار رحیمی ادامه داد: جنگ آزمون بزرگی بود که مردم ایران از آن سربلند بیرون آمدند؛ چرا که در این جنگ نابرابر، با اتحاد و انسجام و با وحدت کلمه ایستادند و پوزه دشمنان خود را به خاک ذلت کشاندند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: طی هشت سال دفاع جانانه و مقدس، دلاور مردی و حماسه آفرینی ایرانیان به جهانیان نشان داد که این ملت هرگز در مقابل ظلم و ستم بیگانگان سر تعظیم فرود نخواهند آورد و مردانه خواهد ایستاد و از ناموس و کیان خود دفاع خواهد کرد.

وی اضافه کرد: جنگ تحمیلی به ما آموخت که می‌توانیم با توکل به خداوند متعال و صبر، پایمردی، وحدت، اتحاد و انسجام در مقابل همه دنیای کفر ایستاد و پیروز شد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امروز مجموعه انتظامی کشور در ادامه خط رزمندگان و دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس، از حدود و ثغور این مرز و بوم دفاع و در این مسیر نیز شهدایی را تقدیم می‌کند چرا که دفاع همچنان باقی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها