مسئول اداره حفظ آثار دفاع مقدس نظر آباد:

️دفاع مقدس اوج افتخار ملت ایران و دانشگاه انسان ساز است

ملکی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ️دفاع مقدس اوج افتخار ملت ایران و همچنین دانشگاه انسان ساز است ما هرچه داریم از دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۹۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸ - 23September 2024

️دفاع مقدس اوج افتخار ملت ایران و دانشگاه انسان ساز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «رضا ملکی» مسئول اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نظرآباد، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دفاع مقدس نه تنها یک رویداد تاریخی بلکه یک مکتب انسان‌ساز است که در آن ارزش‌های والایی، چون ایثار، شهادت، مقاومت و خودباوری به اوج خود رسید. این دوران پر افتخار، دانشگاهی بود که در آن نسل جوان ایران اسلامی درس‌های بزرگی در خصوص شجاعت، ایستادگی در برابر ظلم و استکبار و عشق به وطن آموختند. ثمره این دانشگاه انسان‌ساز، ایران مقاومی است که امروزه به عنوان الگویی برای آزاداندیشان جهان محسوب می‌شود.

در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام خمینی (ره) در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی افزودند. به راستی که چه زیبا آن امام بزرگوار فرمود: «در دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت جهان به دست دلاورمردان ایران اسلامی در هم شکست».  

️جنگ ما نه برای خاک، بلکه برای دفاع از باور‌های دینی بود از آن روی دفاع مقدس نام گرفت. نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد لذا از شکلی به شکل دیگر تغییر چهره می‌دهد. امروز نیز مردم ایران اسلامی در یک نبرد تمام عیار اقتصادی و فرهنگی با استکبار جهانی، پایمردانه از عزت و شرف نظام مقدس اسلامی حراست می‌کنند.

دفاع مقدس اوج افتخار ملت ایران و همچنین دانشگاه انسان ساز است ما هرچه داریم از دفاع مقدس است.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی از این گنجینه تمام نشدنی، روحیه اخلاص، ایمان، ایثار، تعاون، ازخودگذشتی، شهادت طلبی، ولایت مداری، غیرت و شجاعت و ... است که کار‌های بزرگی رقم خواهد خورد.

️امروز اقتدار انقلاب اسلامی به واسطه همان تفکر انقلابی و دفاع مقدسی و بسیجی است که دشمن را در دستیابی به اهداف خود ناکام گذاشت و توطئه‌های دشمن در عرصه‌های مختلف از جمله جنگ ترکیبی نقش بر آب شد.

عبدحقیر سرباز وطن و خادم شهداء با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاور مردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، بدینوسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شریف و ولایتمدار شهرستان نظرآباد به ویژه بسیجیان، ایثارگران، جانبازان و نیرو‌های مسلح قهرمان را در پرتو توجهات ویژه حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه و منویات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار