رئیس‌کل دادگستری کرمان:

عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی شامل ۹۴ مددجوی کرمانی شد

حجت الاسلام «حمیدی» گفت: ۹۴ نفر از مددجویان زندان‌های سراسر این استان به مناسبت میلاد باسعادت و پر خیر و برکت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) مشمول عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۹۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳ - 23September 2024

عفو رهبر معظم انقلاب شامل ۹۴ مددجوی کرمانی شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین «ابراهیم حمیدی» رئیس‌کل دادگستری استان کرمان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیشنهاد کمیسیون عفو کرمان و عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب و ریاست قوه قضاییه ۸۴ نفر مرد و ۱۰ نفر زن در زندان های این استان مورد عفو قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۶۷ مددجو از زندان های استان کرمان آزاد شدند و تقلیل و کاهش در مجازات شامل حال ۲۷ نفر دیگر از زندانیان شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به فرارسیدن میلاد باسعادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) خواستار عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۲ هزار و ۸۸۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی شده بود.

در آستانه‌ سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام صادق (ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست رییس قوه قضاییه برای عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات محکومان موافقت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها