سردار شیخی: شعار «نه‌ شرقی نه غربی» معادلات استکبار را به هم ریخت

جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی با شعار «نه شرقی و نه غربی» معادلات دو مکتب «مارکسیسم» و «ماتریالیسم» را به هم ریخت.
کد خبر: ۶۹۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷ - 23September 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌رس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن شیخی» جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز (دوشنبه) در نشست فرماندهان دوران دفاع مقدس با رسانه‌های بین‌الملل که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ابرقدرت‌ها به ویژه بلوک شرق و غرب قدرت خود را در خطر دیدند، اظهار داشت: نگاه انقلاب اسلامی زیر بار نرفتن و ظلم نکردن بود و این راهبرد ابرقدرت‌ها را به خطر انداخته بود. 

سردار شیخی: شعار نه‌ شرقی نه غربی معادله جهان را به هم ریخت

سردار شیخی با تاکید بر اینکه بلوک و شرق و غرب برای شکست انقلاب نوپای ما تحریم، تهدید و کودتا را در دستور کار خود قرار دادند، گفت:  انقلاب اسلامی با شعار «نه شرقی و نه غربی» معادلات دو مکتب «مارکسیسم» و «ماتریالیسم» را به هم ریخت.

جانشین مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه موضوع اروند بهانه‌ای برای شروع جنگ و حمایت کشورهای اروپایی از صدام جویای نام بود، افزود: آن‌ها به‌دنبال جلوگیری از قدرت جمهوری اسلامی بودند و به بهانه‌های واحی جنگ را بر ما تحمیل کردند.

وی گفت: امروز شاهد جنایت دیگر کشورهای اروپایی و آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی در غزه هستیم.

سرار شیخی با اشاره به فعالیت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تهران و دیگر استان‌ها خاطرنشان کرد: در این موزه‌ها آثار و برکات  دوران دفاع مقدس که ناشی مردم و مسئولین از جمله نظامیان بوده است در موزه جانمایی شده است

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار