دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه خبر داد؛

اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان آذربایجان غربی سپاه

سردار «حزنی» با اشاره به حمایت سپاه از ازدواج آسان گفت: امروز ۵۰۰ سری جهیزیه به همت این نهاد به نوعروسان آذربایجان غربی اهدا شد.
کد خبر: ۶۹۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵ - 23September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «ضیاءالدین حزنی» مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (دوشنبه) در آیین توزییع ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان آذربایجان غربی که در جوار مزار شهدای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: ماموریت اصلی سپاه دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار است، اما در کنار این ماموریت، محرومیت زدایی، مردم داری و مردم یاری را نیز انجام می‌دهد.

وی گفت: خوشبختانه در استان آذربایجان غربی اقدامات خوبی در حوزه محرومیت زدایی انجام گرفت و سپاه در کنار ماموریت اصلی خود همواره در کنار مردم بوده و در عرصه‌های مختلف به انجام خدمت می‌پردازد.

سردار حزنی افزود: فراهم کردن زمینه‌های ازدواج آسان از دیگر اقداماتی است که سپاه در کنار ماموریت‌های اصلی خود انجام می‌دهد تا بتواند فرهنگ ترویج ازدواج آسان را در جامعه ساری و جاری و از طرفی نیز شاهد کاهش طلاق‌های بی رویه و افزایش جمعیت جوان در کشور باشیم.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تصریح کرد: لذا تا به امروز نیز تعداد و۱۸ هزارو ۵۷۱ سری جهیزیه در استان توسط رده‌های مختلف سپاه استان آذربایجان غربی تهیه و توضیع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار