شهدای دفاع‌ مقدس، درسی برای نسل آینده

شهدای دفاع‌ مقدس با عبور از سخت‌ترین میدان‌ها و آزمون‌ها، نام خود را در تاریخ انقلاب برای همیشه جاودانه کردند تا درسی برای نسل آینده این مرز و بوم باشند.
کد خبر: ۶۹۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ - 23September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، امروزشهدای دفاع‌مقدس درسی برای نسل آینده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی با حضور مسئولین و بسیجیان در سپاه ناحیه دلیجان برگزار شد.

در این مراسم ابوالفضل قاسمی فرماندار شهرستان دلیجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع‌ مقدس اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن اوج تجلی و عزم اراده ملی با ازخودگذشتگی و به زانو درآوردن استکبار جهانی و نظام سلطه به تصویر کشیده شد.

وی افزود: بزرگی، عزت، شکوه و احترام امروز کشور مرهون فداکاری و ایثارگری‌های شهدایی است که در دوران دفاع مقدس با پشت پا زدن به تمامی لذت‌های دنیوی و برای دفاع از کیان اسلامی جان خود را برای ایستادگی و بقای آیندگان این مرز و بوم دادند و با دستانی خالی، خود را به قلب دشمن تا بن مسلح زدند و با عبور از سخت‌ترین میدان‌ها و آزمون‌ها، نام خود را در تاریخ انقلاب برای همیشه جاودانه کردند تا درسی برای نسل آینده این مرز و بوم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار