مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

امروز سلاح دفاع از ارزش‌ها بر دوش زنان است

سردار «کوشکی جهرمی»، مردم ایران را هوشمند، فداکار، مومن و در صحنه خواند و گفت: دفاع‌ مقدس همچنان ادامه دارد و امروز سلاح دفاع از ارزش‌ها بر دوش زنان است.
کد خبر: ۶۹۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ - 23September 2024

امروز سلاح دفاع از ارزش‌ها بر دوش زنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز در گردهمایی زنان فعال استان فارس در حوزه دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس به عنوان یک قله برافراشته شده توسط شهدای ما شناخته می‌شود اظهار داشت: کسانی که تاریخ نمی‌خوانند، درک درستی از دفاع‌ مقدس ندارند.

وی با بیان اینکه از قرن ۱۵ میلادی دشمنان دین خدا به ویژه انگلیسی‌های خبیث سرزمین ما را تجزیه کردند گفت: اگر کشور ما با حدود قبلی‌اش باقی مانده بود، امروز ششمین کشور بزرگ دنیا با چهارصد تا پانصد میلیون جمعیت بود.

سردار کوشکی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمن شاید آغازگر جنگ باشد اما تمام کننده جنگ نیست گفت: در دوران دفاع مقدس دشمن جنگ را تحمیل کرد اما ما با هشت سال مقابله، شکست را به دشمن تحمیل کردیم.

وی افزود: دو سال پیش نیز دشمن در یک مرحله دیگر برای تجزیه کشور وارد عمل شد و برای ترویج ناهنجاری‌ در جامعه، شعار زن، زندگی، آزادی سر داد و بعد از ۴۸ ساعت به دنبال تجزیه کشور بود اما موفق نشدند به هدف خود دست پیدا کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با درود بر مادران و پدرانی که رزمندگان دفاع‌ مقدس را در دامان خود پرورش دادند گفت: مادران شهدا برای خدا و امام حسین (ع) فرزندان خود را به جبهه می‌فرستادند و رزمندگان نیز دفاع‌ مقدس را حسینی کردند.

این مسئول عنوان کرد: اوج شرافت ایرانیان پس از قرن‌ها در دفاع‌ مقدس آشکار شد، چرا که دشمن به کوچک‌ترین هدف خود هم دست پیدا نکرد.

سردار کوشکی با بیان اینکه دشمن در همه بیست و هشت نبردی که به ما تحمیل کرده شکست خورده است، گفت: تمام شکستی که به دشمن تحمیل کردیم، به واسطه حضور زنان و مردان در میدان و به تبعیت از امامین انقلاب است.

وی با بیان اینکه هر جامعه‌ای که ناهنجاری‌های اخلاقی در آن رخ دهد برای ناهنجاری بی ایمانی آماده می‌شود گفت: با توجه به اینکه سه میلیون رزمنده دفاع مقدس را مادران تربیت کردند، دشمن قصد دارد با ترویج ناهنجاری اخلاقی، از رزمنده‌پروری و شهیدپروری زنان جلوگیری کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: در آشوبی که دو سال پیش رخ داد هم دشمن با هدف انتقام، به سراغ حجاب زنان رفت و به افق خود که فروپاشی جمهوری اسلامی بود دست نیافتند.

این مسئول با بیان اینکه ایران خانه اصلی حضرت مهدی(عج) است و برای همین دشمن برای نابودی آن نقشه می‌کشد، گفت: بخش اعظم سربازان امام زمان، از جوانان و نوجوانانی است که شما مادران پرورش می‌دهید.

سردار کوشکی افزود: با توجه به اینکه زن مسلمان نقطه قوت و فرصت انقلاب اسلامی است و دشمن می خواهد این فرصت را به تهدید تبدیل کند، امروز سلاح دفاع از ارزش‌ها بر دوش شما زنان است.

وی اضافه کرد: شیوه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی تربیت است‌ و برای مقابله با آن باید از خانواده که کوچک ترین حلقه اجتماع است، شروع کرد و این حلقه را به کوچه و محله توسعه داد.

به گفته وی، اولین موزه دفاع مقدس در سطح کشور که برای ارتباط با جوانان و نوجوانان دارای سالن فضای مجازی است موزه دفاع مقدس استان فارس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار