جانشین لشکر ۳۳ المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس:

شهدا روز به روز بیشتر دیده می‌شوند

سردار «یدالهی» گفت: با وجود اینکه تعداد رزمندگان جنگ جهانی اول و دوم بسیار بیشتر از رزمندگان دوران دفاع‌مقدس بود اما از آنها هیچ خبری نیست، اما از شهدای ما که فرهنگ عاشورا را الگوی حرکت خود قرار دادند، هر روز بیشتر یاد می‌شود و بیشتر دیده می‌شوند.
کد خبر: ۶۹۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷ - 23September 2024

شهدا روز به روز بیشتر دیده می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «لطف الله یدالهی» جانشین لشکر ۳۳ المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس، امروز در مراسم بازدید اعضای شورای شهر و شهردار شهر شیراز از موزه دفاع مقدس استان فارس با تبریک میلاد پیامبر خاتم و با اشاره به حدیثی از پیامبر مبنی بر اینکه ایمان مومنانی که امام خود را ندیده‌اند افضل تمام ایمان‌ها است اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد از شهدای ما علی رغم اینکه امام خمینی، نائب امام زمان خود را نیز از نزدیک ندیدند، به فرمان وی، به جبهه رفتند و شهید شدند. این امر نشان دهنده عظمت معنوی شهدا است.

وی با بیان اینکه آوازه‌هایی که امروزه از جبهه مقاومت می‌شنویم، به برکت شهدای ۸ سال دفاع‌مقدس است گفت: به عنوان مثال اگر شهید سلیمانی در دفاع‌مقدس ندرخشیده بود، در جبهه مقاومت نیز نمی‌درخشید.

جانشین لشکر ۳۳ المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس افزود: همه کشور‌های عربی در مقابل رژیم صهیونیست شکست خوردند، اما امروز مقاومت یک گروه جهادی، باعث حرکت رژیم صهیونیستی به سمت شکست شده است و این از برکات خون شهدای ما در دفاع‌مقدس و جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر شهدای مدافع حرم نبودند، ما باید در کرمانشاه و همدان با تک تیرانداز‌ها می‌جنگیدیم گفت: همانطور که از شعار «اول دمشق بعد تهرانِ» داعش مشخص است، هدف اصلی داعش، تهران بود و برای ناامنی آن برنامه‌ریزی می‌کردند.

سردار یدالهی ادامه داد: به همت شورای شهر و شهردار شیراز آرامش و امید در شهر برقرار است و یادمان شهدای علقمه نیز.
از شورای شورای شهر و شهرداری شیراز به یادگار مانده است.

این مسئول با اشاره به مهاجرت بسیاری از مردم به شیراز گفت: انجام پروژه‌های عمرانی و شهری در شیراز، به افزایش حاشیه نشینی منجر می‌شود و برای رفع این مشکل می‌توان به سمت پایتخت شدن حرکت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار