جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

عظمت دفاع مقدس استکبار جهانی را در مسیر فروپاشی قرار داده است

سردار اکبری گفت: هشت سال دفاع مقدس دستاورد‌های مهمی برای ملت ایران داشت به طوری که امروزه صاحب اقتدار، عظمت و قدرت در دنیا هستیم و این اقتدار و ایستادگی وم قاومت برای دشمنان به اندازه‌ای سنگین است که استکبار جهانی را در مسیر فروپاشی قرار داده است.
کد خبر: ۶۹۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶ - 23September 2024

عظمت دفاع مقدس استکبارز جهانی را در مسیر فروپاشی قرار داده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار«حسین اکبری» جانشین فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان اسفراین که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: آنچه عامل پیروزی ملت ایران در جنگ هشت ساله شد، اعتقاد و باور قلبی به مبانی اسلام و اهل بیت (ع) و اتحاد و ولایت‌پذیری در سایه رهبری امام راحل (ره) بود.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای مهمی برای ملت ایران داشت به طوری که امروزه صاحب اقتدار، عظمت و قدرت در دنیا هستیم و این اقتدار و ایستادگی ومقاومت برای دشمنان به اندازه‌ای سنگین است که استکبار جهانی را در مسیر فروپاشی قرار داده است.

این مراسم که با حضور نیروهای مسلح شهرستان و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان و بسیجیان شهرستان در محل ناحیه مقاومت بسیج اسفراین برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار